English

حزبه زاده:

نظام اسلامی ماحصل خون هزاران شهید است

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد خوزستان گفت: هجمه‌های وارد شده در اغتشاشات اخیر به قدری بود که اهل ایمان هم محک خوردند.

نظام اسلامی ماحصل خون هزاران شهید است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمود حزبه زاده روز سه شنبه در محفل انس با قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول افزود: طبق روایات، زمانی که در موضوعات فردی و اجتماعی در تاریکی زمانه گرفتار شدیم باید به قرآن متوسل شویم؛ زمانی که فتنه روی می‌دهد، راه درست با باطل عجین می‌شود و فرد متحیر می‌ماند که کدام راه درست است.

وی با بیان اینکه باید قرآن را چراغ راه قرار داد، ادامه داد: انقلاب اسلامی در مسیر پرافتخار خود در مقاطع مختلف دچار فتنه و آسیب شده و از زمان انقلاب تاکنون دچار تهاجم و هجمه‌های زیادی شده است؛ در اغتشاشات اخیر برخی از شهروندان و متدینان و افرادی که رابطه عمیقی با این مناسبت‌ها ندارند نیز فکر کردند کار انقلاب تمام است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد خوزستان با بیان اینکه نظام اسلامی ماحصل خون هزاران شهید است، بیان کرد: ما به عنوان میراث داران خون شهدا می‌توانیم در محافل علمی و دانشگاهی حضور یابیم و تحصیل کنیم از این رو باید قدردان خون پاک شهدا باشیم.

وی افزود: جناحی که به اصطلاح به فرهیختگان و سلبریتی‌ها موسوم هستند از بازیگر گرفته تا بازیکن، هنرپیشه و فعال مجازی همه علیه نظام و جمهوری اسلامی فتنه درست کردند و حتی بین اینها آدم‌هایی بود که می‌خواستند جان ۸۰ میلیون ایرانی را فدای فرزند خود کنند.

حزبه زاده گفت: گروهک‌های خارجی زیادی علیه نظام توطیه چینی کردند؛ طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، نظام اسلامی چنان سرمایه و ریشه‌ای دارد که کسی نمی‌تواند آن را تکان دهد.

وی افزود: ریشه انقلاب اسلامی در اعتماد بومی است و حمایت‌ها، تشییع جنازه‌ها و برنامه‌های فرهنگی که با حضور گسترده مردم برگزار شد، نمود این اعتماد بومی است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد خوزستان اظهارکرد: البته ما هم نسبت به وضعیت موجود معترض هستیم ولی مطالبات باید در مسیر رشد و توسعه مطرح شوند؛ طبق آمارهای جهانی ما در مسیر حق قرار داریم ولی حل مشکلات کشور در زمان اندکی امکان پذیر نیست..

سیدمحمدمهدی صافی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول نیز گفت: چراغ راه همه ما قرآن است که باید دستورات خداوند در همه شئون زندگی سرلوحه قرار گیرند.

وی بر ضرورت حفظ، تلاوت، تفسیر و مفاهیم قرآن تاکید کرد و افزود: حرکتی که از کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد دزفول آغاز شده به صورت مستمر و هدفمند و کیفی ادامه می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه