English

استاندار کرمانشاه تأکید کرد:

هیچ کلنگی در کرمانشاه به زمین خورده نمی شود/ با مدیری که شناخت نداشته باشم، کار نخواهم کرد

استاندار کرمانشاه در اولین نشست خبری با اعلام اینکه هیچ کلنگی در کرمانشاه به زمین زده نخواهد شد، گفت: هر خبری از این پس در باب پروژه‌ها فقط اعلام شروع و بهره برداری خواهد بود.

هیچ کلنگی در کرمانشاه به زمین خورده نمی شود/ با مدیری که شناخت نداشته باشم، کار نخواهم کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم،استاندار کرمانشاه با انتقاد از بکار بردن واژه شاخص فلاکت پس از گذشت ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز داشت: این واژه بسیار نا امید کننده است و از این پس تأکید کرده ام که بجای آن از کم برخوردار استفاده شود.

وی ادامه داد: واقعیت امر این است که بخشی از پروژه‌های کرمانشاه درست و یا غلط در سطح شهر وجود دارد و با کم کاری، طرح هایی همچون توسعه فرودگاه و منوریل چند سال پیش با اعتباری به غایت کمتر از ارقام کنونی می شد به اتمام برسد و امروز نیمه کاره رها شده است.

مدیریت ارشد استان در واکنش به انتصابات دیگر هنگام نیز اظهار داشت: بنده به هیچ عنوان اهل حاشیه نیستم و در خصوص انتصابات نیز تا شناخت کافی از مدیر نداشته باشم، اجازه کار با وی را نمی دهم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه قصد دارم برخی از شیوه های غلط در استان را جمع کنم، گفت: کلنگ زنی ها را در استان جمع آوری خواهیم کرد؛ کلنگ زنی های بی حاصل مردم را نا امید می کند؛ ما باید با اجرای پروژه ها مردم را امیدوار کنیم.

امیری مقدم در ادامه گریزی هم به فضای رها شده مجازی که بیشتر در مسیر ناامیدی گام برداشته است، زد و تاکید کرد: انتظار دارم رسانه ها با همفکری و دلسوزی نسبت به سر و سامان بخشیدن به این فضا گام های اساسی را بردارند.

امیری مقدم اظهار داشت: از همه دلسوزان استان تقاضا دارم که کرمانشاه را خوب معرفی کنیم؛ نباید بدی ها را بازگو و بر آن تاکید کنیم زیرا بدگویی ها باعث می شود که کسی برای سرمایه گذاری وارد کرمانشاه نشود.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 433 پروژه در دهه فجر و اشتغالزایی برای ۲ هزار کرمانشاهی

امیری مقدم در ادامه اشاره ای هم به پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال داشت و گفت: در این ایام 433 پروژه در استان افتتاح و یا علمیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد که این پروژه ها بیش از یازده هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دارند.

وی ادامه داد: دهه فجر امسال بیش از دو هزار نفر در طرح های اقتصادی افتتاحی در استان شاغل می شوند.

وی اشاره ای هم به شروع عملیات ساخت پروژه 6000 واحدی مسکن در دهه فجر امسال در کرمانشاه داشت و گفت: به مسئولین اعلام شده از این پس هیچ مجموعه مسکونی ساخته نخواهد شد، مگر اینکه مراکز خدماتی، فرهنگی و درمانی و... در آن پروژه دیده شده باشد.

وی با تاکید بر اینکه قطعا ما مشکلاتی در استان داریم که مسئولان وظیفه دارند با تمام توان برای حل آنها تلاش کنند، تصریح کرد: من به عنوان استاندار به هیچ عنوان کم کاری را از مدیران استانی نمی پذیرم؛ همه باید برای توسعه کرمانشاه از کوتاهی بپرهیزند و این استانی را به الگویی ملی تبدیل کنند.

وی با تأکید براینکه جمع کرده مردم پشت درهای مدیران دولتی افتخار ندارد، اعلام داشت: مدیرانی که مراجعات مردمی زیادی داشته باشند باید به درستی فعالیت او شک کرد؛ اگر خدمات به درستی ایجاد شود لزومی ندارد که مردم به ملاقات های مدیران بیایند.

امیری مقدم با تاکید بر اینکه در سطح مدیران استانی تغییر ایجاد خواهد کرد، گفت: قطعا تغییراتی در سطح استان خواهیم داشت اما با مطالعه در این زمینه پیش می رویم زیرا مدیران جدید باید قدرتمند تر از مدیران قبلی باشند و به مردم خدمت کنند.

مدیریت ارشد استان در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برای همه کشورهای جهان به ویژه مظلومان امید آفرینی کرد، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی دستاوردهای بسیاری در طول انقلاب داشته است که باید به خوبی برای جوانان و نسل های آینده تبیین شود.

امیری مقدم ادامه داد: خدا را شاکریم که با انقلاب سران فاسد کشور بر کنار شدند و افراد متدین به روی کار آمدند؛ امروز رهبران دینی بر ما حکومت می‌کنندجوانان و نسل های آینده تبیین شود.

امیری مقدم ادامه داد: خدا را شاکریم که با انقلاب سران فاسد کشور بر کنار شدند و افراد متدین به روی کار آمدند؛ امروز رهبران دینی بر ما حکومت می‌کنند و ساده‌زیستی را ترویج می‌دهند.

وی با بیان اینکه به واسطه خون شهدا امروز برای جمهوری اسلامی ایران اقتدار و سربلندی ایجاد شده است، اظهار داشت: نیروی های مسلح ما قبل از انقلاب برای تعمیر تجهیزات نظامی محتاج دیگران بودند اما امروز افتخار آفرین بودند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: دشمنان ما از ابتدای انقلاب به دلیل اینکه اقتدار ایران اسلامی را پیش بینی کرده بودند و از آن هراس داشتند راه تحریم را در پیش گرفتند؛ امروز اگر دشمنان ما را تحریم نمی کرد ما این چنین به روی پای خود نمی ایستادیم و در قدرت دفاعی و توسعه علوم در صدر قرار نمی گرفتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه