English

در نشست مشترک شورای اداری استان اصفهان و شهرستان نطنز؛

پروژه های راهسازی و بازآفرینی شهری نطنز تعیین تکلیف شد

در نشست مشترک شورای اداری استان اصفهان و شهرستان نطنز مشکلات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و پیرامون اجرا و تامین منابع مالی پروژه‌های این شهرستان برنامه ریزی و زمان بندی شد.

پروژه های راهسازی و بازآفرینی شهری نطنز تعیین تکلیف شد

به گزارش گزارش خبرگزاری موج اصفهان، معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص موارد مطرح شده در این نشست و مصوبات آن اظهار داشت: مشکلات پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان نطنز در حضور استاندار اصفهان مطرح شد که ضمن بررسی، بمنظور پیگیری چابک و سامان بخشی پایدار به موضوعات، در این رابطه اتخاذ تصمیم شد. 

بهزاد شاهسوندی اذعان داشت: در شورای اداری استان اصفهان و شهرستان نطنز مصوبات مختلفی در حوزه راه و شهرسازی اخذ شذ که از جمله مهمترین این مصوبات می توان به برنامه ریزی تامین منابع مالی و تکمیل پروژه‌های عمرانی این شهرستان اشاره کرد. 

وی با بیان اینکه وضعیت طراحی و اجرای باند دوم محور نطنز به بادرود در این نشست مورد بررسی قرار گرفت گفت: طول کل این محور از شهر نطنز تا اتصال به بزرگراه نطنز – اردستان حدود ۱۹ کیلومتر است که در حال حاضر فاقد مطالعات و مجوز ماده ۲۳ است. 

وی با اشاره به اینکه جهت مطالعه این محور نیاز به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار است عنوان کرد: مطالعات شامل یک دستگاه تقاطع غیر همسطح دو دهانه ای محور با آزادراه نطنز به کاشان، یک دستگاه تقاطع غیرهمسطح دو دهانه ای با واریانت اتصال محور با محور بزرگراهی کاشان به اردستان، راهسازی و همچنین مطالعه و اصلاح قوس‌های افقی و قائم خطرناک است که مقرر شده مطالعات کامل توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور صورت پذیرد. 

این مقام مسئول بیان داشت: از دیگر پروژه های راهسازی شهرستان نطنز، دوبانده شدن جاده نطنز به کاشان است که مطالعات کامل محور حدفاصل شهر نطنز تا آزاد راه کاشان به اصفهان (تقاطع انرژی هسته‌ای) در سال ۱۳۹۹ با برآورد یکهزار و ۱۱۹ میلیارد ریال توسط این اداه کل انجام شد. 

شاهسوندی ادامه داد: جهت اخذ مجوز ماده ۲۳ این پروژه و الحاق به پروژه محور نطنز – بادرود و شروع عملیات راهسازی به مجری پروژه‌ها و طرح‌های زیرساختی استان اصفهان واگذار شده است. 

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: در حوزه بازآفرینی شهری نیز مبحث اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مرمت بازار قدیم شهر نطنز مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه