English

بهزاد شاهسوندی خبر داد:

ایمن‌سازی محورهای فریدونشهر با اجرای پروژه های راهسازی

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات رانندگی، عملیات ایمن‌سازی محورهای فریدونشهر با اجرا و پیش بینی پروژه‌های راهسازی در دستور کار قرار دارد.

ایمن‌سازی محورهای فریدونشهر با اجرای پروژه های راهسازی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بهزاد شاهسوندی اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی، تسهیل رفت و آمد و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در محورهای فریدونشهر پروژه‌های راهسازی اجرا و پیش بینی شده است که پس از تامین اعتبار روند عملیاتی آن انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه باند دوم سه راهی ازونبلاغ به سمت فریدونشهر به طول 20 کیلومتر تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است اذعان داشت: بخشی از اقدامات در این محور باقی مانده است که می‌توان به احداث دو دستگاه دیوار حائل در روستای بیجگرد اشاره کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دیوار حائل در یک طرف محور انجام شده گفت: برای طرف دیگر این محور نیز نقشه‌های آن آماده است و پس از تامین اعتبار لازم، اقدامات ایمنی برای این قسمت بصورت کامل اجرا و تکمیل می‌شود.

وی از دیگر طرح‌های راهسازی این شهرستان به پروژه تقاطع غیرهمسطح در سه راهی صادقیه اشاره کرد و اذعان داشت: در رابطه با این پروژه مطالعات انجام پذیرفته و نقشه‌های آن نیز تهیه شده است که پس از تامین اعتبار مراحل اجرای برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار انجام می‌پذیرد.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص وضعیت پروژه کمربندی فریدونشهر بیان داشت: با توجه به اعتباری که امسال برای این مسیر پیش‌بینی شده است، پس از اخذ مجوز و برگزاری مناقصه، فرآیند اجرایی این پروژه به طول ۶ کیلومتر آغاز می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه