English

شهردار نوشهر:

طرح بازنگری طرح جامع تفصیلی نوشهر را محقق می‌کنیم

شهردار نوشهر به تعویق افتادن بازنگری طرح جامع تفصیلی نوشهر را یکی از مشکلات عنوان کرد و گفت: یکی از آرزوهای دیرینه شهروندان نوشهری بازنگری این طرح است که این امر با پیگیری معاون عمرانی و مدیرکل شهری استانداری مازندران محقق خواهد شد.

طرح بازنگری طرح جامع تفصیلی نوشهر را محقق می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عباسعلی شیرینی همپا در نشست خبری خبرنگاران با اعضای شورای اسلامی شهر نوشهر با اشاره به اهمیت کمیسیون ماده صد، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا به امروز تعداد 102 پرونده ماده صد داشتیم که این نشان از نظارت دقیق و ریزبینانه ما در شهرداری و شورای اسلامی شهر نوشهر دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری نوشهر با بدهی بیش از 30 میلیارد تومانی تحویل گرفتم، ادامه داد: در آن زمان فقط 12 میلیارد تومان نقدینگی برای شهرداری مانده بود.

شهردار نوشهر درباره آخرین روند فعالیت از کارخانه زباله سوز نوشهر، گفت: ظرفیت زباله سوزی این کارخانه روزانه  تا 200 تن است و باید این مقدار به صورت روزانه به کارخانه تزریق شود تا 8 ساعت فعالیت مفید داشته باشد تا بتواند 3 مگاوات برق تولید کند که هم برای مصارف همین کارخانه اهمیت دارد و هم در بحث فروش آن به توانیر به عنوان یکی دیگر از منابع درآمدی برای شهرداری حائز اهمیت است.

وی افزود: اما از آنجایی که زباله‌های تولیدی نوشهر روزانه 70 تن و با احتساب بخش کجور و بخش مرکزی به 120 تن می‌رسد بنابراین باید مابقی جای خالی را به نحوی پر کنیم که به همین منظور رایزنی‌هایی با برخی شهرهای اطراف داشتیم تا میزان زباله موردنیاز کارخانه زباله سوز نوشهر به 200 تن در روز برسد.

همپا، به نهضت آسفالت در شهر نوشهر پرداخت و بیان داشت: در این زمینه تصمیم گرفتیم تا از مناطق کم برخوردار نوشهر آغاز کنیم و به همین علت منطقه هلستان نوشهر با جمعیت بالا یکی از مناطقی بوده که در کمیته فنی در بازآفرینی شهری قرار گرفت و برای آسفالت همه معابر آن قیر نیز تعلق گرفته است.

وی، به تعویق افتادن بازنگری طرح جامع تفصیلی نوشهر را یکی از مشکلات عنوان کرد و گفت: یکی از آرزوهای دیرینه شهروندان نوشهری بازنگری این طرح است که این امر با پیگیری معاون عمرانی و مدیرکل شهری استانداری مازندران محقق خواهد شد.

شهردار نوشهر تصریح کرد: با این طرح املاک شهروندان که وضعیت آن نامشخص بوده است از سرگردانی درخواهد آمد.

وی ابراز داشت: منطقه هلستان از جمله مناطقی است که در اولویت طرح جامع شهری و بازآفرینی شهری باید دیده شود تا توسعه یابد.

در ادامه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نوشهر نیز با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی از سوی شهرداری و شورای شهر اظهار داشت: کارگروه متخصص و خِبِره فرهنگی که اغلب دارای مدارج تحصیلی عالیه هستند را در قالب یک کمیته گردهم جمع کردیم تا هم افزایی صورت بگیرد.

رضا رحمتی بیان داشت: هدف اصلی ما این است که حال مردم خوب باشد و به همین منظور برای امورات فرهنگی، راهبردی مشخصی را تعریف کردیم و برای اجرایی شدن آن همت و تلاش مضاعفی داریم.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین راهبرد ما یکپارچگی فرهنگی است و بر این اساس تمامی برنامه‌های شهرستانی به صورت تجمیعی برگزار خواهد شد، گفت: تدوین تقویم فرهنگی شهرستان نوشهر را پیشنهاد کردیم و امیدواریم مورد موافقت مسئولان قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه