English

مجید سلحشور:

تاثیر و ماندگاری آموزش با روش‌های نوین تدریس/میناب خواستگاه تئاتر درسی کشور

فرماندار ویژه میناب گفت: نمایش یکی روش‌های نوین تدریس است و تئاتر درسی از این قاعده مستثنی نیست که اثرات آن ماندگار خواهد بود.

تاثیر و ماندگاری آموزش با روش‌های نوین تدریس/میناب خواستگاه تئاتر درسی کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در جلسه شورای آموزش و پرورش که جهت آمادگی برای برگزاری دومین جشنواره ملی تئاتر درسی برگزار شد، گفت: نمایش یکی روش‌های نوین تدریس است و تئاتر درسی از این قاعده مستثنی نیست که اثرات آن ماندگار خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر همراهی و همگامی تمامی دستگاه‌ها و نهادهای جهت اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی و تربیتی گفت: بنیاد توسعه و رشد و تعالی کشور آموزش و پرورش است و از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

سلحشور خاطرنشان کرد: باتوجه به برگزاری یک رویداد ملی در میناب، تمامی امکانات به صورت تمام قد در اختیار آموزش و پرورش باشد و از هیچ کوششی در این باره دریغ نخواهد شد.

وی ضمن تاکید بر  بررسی تمام جوانب و بازدید از مکان‌های مورد نیاز این امر گفت: جشنواره ملی تئاتر درسی رویداد ملی است که پس از سال‌ها استمرار، مداومت و تلاش مجموعه آموزش و پرورش شهرستان از منطقه‌ای و استانی به رویدادی ملی تبدیل شده است، این شهرستان به عنوان پایتخت و خواستگاه تئاتر درسی کشور تبدیل شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب اظهار کرد: پس از ۱۶سال تلاش و استمرار در این کار و تبدیل این جریان به یک رویدادی ملی، به دنبال اجرای بین‌المللی آن در آینده‌ای نزدیک هستیم.

گفتنی است، جشنواره ملی تئاتر درسی ششم لغالیت هشتم بهمن ماه با حضور گروه‌های منتخب از سراسر کشور در میناب برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه