English

استاندار ایلام:

خط قرمز ما در استان منافع مردم است و آن را به هیچ چیزی معاوضه نمی کنیم

استاندار ایلام در نشست شورای فنی استان گفت: در ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن کیفیت نباید فدای سرعت شود.

خط قرمز ما در استان منافع مردم است و آن را به  هیچ چیزی معاوضه نمی کنیم

 به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا روز شنبه در هفتمین نشست شورای فنی استان اظهار داشت: تمامی خدمات رفاهی و آموزشی نظیر پارک و مدرسه ....در حاشیه طرح های نهضت ملی مسکن ایجاد شود.

وی در ادامه به مدیران آبفا و برق استان دستور داد انشعاب آب و شبکه توزیع برق برای این ساختمان های طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام تاکید کرد: نمای واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن باید دارای معماری ایرانی اسلامی باشد و رعایت استانداردها در این این ساختمان بسیار ضرورت دارد.

وی بیان داشت: دستگاه های اجرایی خدمات رسان مکلفند که در راستای تامین خدمات مورد نظر واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه باید به گونه ای اقدام شود که ساخت مسکن برای مصرف کننده ارزان قیمت و از طرف دیگر مطابق با استانداردهای لازم باشد، بیان کرد: یکی از اسناد پیوست کارگاهی در راستای احداث واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن باید آزمایشات خاک، ایمنی و زلزله بر اساس قوانین و مقررات سازمان نظام مهندسی باشد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت افزود: خط قرمز ما در استان مردم و منافع آنها است و آن را با هیچ چیزی معاوضه نمی کنیم، طراحی و ساخت مسکن نهضت ملی مسکن به گونه ای باشد که مسکن به بهترین نحو ممکن و بر اساس استانداردهای لازم تحویل داده و مردم با خیال آسوده زیر سقف مسکن ملی بروند.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن نباید کیفیت را فدای سرعت کنیم، گفت: نظارت بر ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن بسیار مهم و مورد تاکید ستاد بحران کشور است و هیچ قصوری در این راستا به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست‌.

وی با تاکید بر رعایت الزامات و استانداردها در ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن، گفت: مهندس ناظر برخی از ساختمان های در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن که استانداردهای لازم را رعایت نکرده اند به کمیته فنی و نظام مهندسی معرفی و به آنان برخورد می شود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: بعد نظارت بر پروژه های عمرانی به ویژه پروژه نهضت ملی مسکن تقویت می شود و با ناظران متخلف که سهل انگاری می کنند به شدت برخورد می شود.

وی در پایان همچنین با اشاره به تکریم جانبازان و معلولان در استان خواستار شد ظرف دو ماه تمامی مدیران دستگاه های اجرایی رمپ مخصوص جانبازان و معلولان را در بخش ورودی ادارات ایجاد کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی