English

شهردار اصفهان:

شهروندان امانتدارانه مدیریت شهری را نقد کنند

شهردار اصفهان با اشاره به فعال کردن پویش نقد در شهر گفت: از شهروندان درخواست می‌شود به کمک شهرداری بیایند و مشکلات شهر را بازگو کنند و انتقاداتی که به مدیریت شهر می‌شود را امانتدارانه مطرح کنند تا درباره آن گفت‌وگو کنیم.

شهروندان امانتدارانه مدیریت شهری را نقد کنند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی قاسم‌زاده در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک روز حمل‌ونقل به رانندگان ناوگان اتوبوسرانی و مترو، همچنین رانندگان خدمات موتوری که حمل زباله را بر عهده دارند و تمام کسانی که به عنوان راننده مشغول به خدمت و انجام وظیفه هستند، اظهار کرد: رانندگان ناوگان اتوبوسرانی هر روز ساعت چهار و نیم صبح به عنوان نخستین بخش از رانندگان اتوبوس عازم شهر می‌شوند، از این‌رو امروز به مناسبت روز حمل‌ونقل در جمع آنها حضور یافتیم و از جانب شهروندان از آن‌ها قدردانی کردیم.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «۳۶۵ شبانه‌روز به احترام مردم اصفهان» و ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله مدیریت شهری به مردم از طریق شبکه تلویزیونی اصفهان افزود: طی پنج شب گذشته بخشی از عملکرد شهرداری در یکسال گذشته را به مردم اصفهان اعلام کردیم، در این راستا از یکشنبه هفته جاری نیز تا پنج شنبه در این برنامه بخش دیگر عملکرد شهرداری ارائه خواهد شد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: مدیریت شهر پویش نقد را فعال کرده است تا مردم با نگاه نقادانه، اشکالات موجود شهر را در قالب هدیه ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: مردم از زاویه دید خود موضوعات و مشکلات را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری انتقال دهند، بر این اساس هر شب در این برنامه به شهروندانی که وارد حوزه نقد شدند، هدایایی به قید قرعه تقدیم می‌شود.

قاسم‌زاده اظهار کرد: از مردم درخواست می‌شود به کمک شهرداری بیایند و مشکلات شهر را بازگو کنند و انتقاداتی که به مدیریت شهر می‌شود را امانتدارانه مطرح تا درباره آن گفت‌وگو کنیم، به عنوان یک خانواده حق دارید انتقاد کنید، لذا این باب را در اداره شهر بین خود و مردم باز کردیم.

وی با اشاره به استقبال مردم از برنامه «۳۶۵ شبانه‌روز به احترام مردم اصفهان» اظهار امیدواری کرد: با حضور فعالانه‌تر در پنج برنامه دیگر با کمک به شهرداری در اداره شهر، باب نقد و انتقاد را در انعکاس مشکلات شهر داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی