English

خلیل قاسمی:

واحدهای تولیدی به مسئولیت اجتماعی خود بپردازند

رئیس سازمان صمت هرمزگان گفت: واحدهای تولیدی به فراخور نیاز هر منطقه، به مسئولیت اجتماعی خود بپردازند و این مسئله میتواند نقش ارزنده ای برای واحد تولیدی آن منطقه داشته باشد.

واحدهای تولیدی به مسئولیت اجتماعی خود بپردازند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صمت هرمزگان در نشست با فعالین اقتصادی حاجی آباد اظهارداشت: پروژه های بزرگ معدنی در حاجی اباد درحال ساخت است که زنجیره محصول از ابتدا تا انتها دیده شده است.

وی یکی از مهم‌ترین شهرک‌های تخصصی ایران و استان را شهرک تخصصی معدنی منیزیت برشمرد و افزود: فاز نخست شهرک درحال ایجاد است و با استقرار واحدهای صنعتی معدنی در این شهرک، اشتغال‌زایی بالایی را شاهد خواهیم بود.

قاسمی اکتشاف مواد معدنی در شمال حاجی آباد را از دیگر موارد مهم در دست اجرای سازمان صمت برشمرد و عنوان کرد: پهنه کوشا تا بشاگرد جز مواردی است که با تکمیل مطالعه آن، نقاط امید بخش مشخص خواهد شد.

رئیس سازمان صمت هرمزگان در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی واحدهای صنعتی و معدنی اظهارداشت: واحدهای تولیدی به فراخور نیاز هر منطقه، به مسئولیت اجتماعی خود بپردازند و این مسئله میتواند نقش ارزنده‌ای برای واحد تولیدی آن منطقه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه