English

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان:

به طرح های صنعتی استان حدود ۶ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص داده می شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: پنج هزار و ۸۶۸ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۲۵ واحد تولیدی در استان پرداخت شد.

به طرح های صنعتی استان حدود ۶ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص داده می شود

به گزارش خبر گزاری موج کردستان ، بختیار خلیقی اظهار داشت: این میزان تسهیلات از محل رونق تولید، بند الف تبصره ۱۸، مرحله پنجم طرح اشتغال پایدار روستایی و طرح تام (منابع داخلی بانک) در یک سال اخیر به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: بیشترین تسهیلات جذب شده مربوط به رونق تولید با ۶۹ مورد به مبلغ ۲ هزار و ۳۶۱ میلیارد ریال و بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه با ۴۴ مورد به مبلغ سه هزار و ۲۷۲ میلیارد ریال بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه پرداخت این میزان تسهیلات زمینه اشتغال را برای سه هزار و ۴۵۳ نفر ایجاد کرده است، گفت: یکی از اولویت‌های ما اجرای طرح‌های پیشران صنعتی و حمایت از واحدهای تولیدی در راستای رونق تولید و اشتغال در استان است.

خلیقی با بیان اینکه تاکنون ۱۸۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شده است، اظهار داشت: نتیجه تشکیل این تعداد جلسه؛ بررسی و مطرح کردن یک هزار و ۵۵۲ پرونده و ۲ هزار و ۷۶۹ مصوبه بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه افزون بر ۷۰ درصد مصوبات این جلسه‌ها اجرایی شده است، ادامه داد: از مصوبات انجام شده یک هزار و ۴۹۵ مصوبه بانکی، ۵۴ مصوبه مالیاتی و ۴۵۶ مصوبه هم مربوط به سایر بخش ها بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه