English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد؛

دستگیری یک سارق سیم برق در لنجان / اعتراف متهم به ۲۲ فقره سرقت سیم برق

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارق سیم برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان لنجان و اعتراف متهم به 22 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری یک سارق سیم برق در لنجان / اعتراف متهم به 22 فقره سرقت سیم برق

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان لنجان  که باعث ایجاد اختلال در برق رسانی برخی از مناطق این شهرستان شدهبود بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تلاش برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت انتظامی طی گشت زنی های فعال و هدفمند خود در سطح شهر فردی که در حال سرقت سیم و کابل های برق معابر بود را مشاهده و در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: متهم دستگیر شده برا انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شد که در نهایت با ارائه مدارک و مستندات به 22 فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان لنجان اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: از شهروندان  می خواهیم درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک همچون قطع سیم و کابل های برق توسط اشخاص را از طریق تماس با شماره110 به پلیس گزارش دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه