English

استاندار کرمانشاه تاکید کرد؛

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کرمانشاه همزمان با گرامیداشت دهه فجر

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم بیان دستاوردهای نظام، گفت: همه باید بر اساس صداقت و شفافیت، عملکردها و خدمات ارائه شده را به جامعه منتقل کنیم.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کرمانشاه همزمان با گرامیداشت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت توسعه و آبادانی کشور و ارائه خدمات به مردم خیلی کار شده، اظهار کرد: اطلاع رسانی خدمات انجام شده موجب امیدواری مردم می شود، البته اگر بیان دستاوردها از زبان خود مردم باشد تاثیرگذاری بیشتری دارد.

وی بر انعکاس واقعیت ها بر اساس صداقت و تعهد تاکید کرد و اظهار داشت: در طول مسئولیت هایی که در سنوات گذشته داشته ام، همواره واقعیت‌ها را به مردم گفته‌ام و هرگز دنبال گزارش غیرواقعی به مردم نبوده‌ام.

استاندار کرمانشاه خواستار تبیین و شرح وظایف دستگاه ها در بحث اطلاع رسانی به جامعه شد و ادامه داد: تمام دستگاه های اجرایی موظف هستند یک شورای اطلاع رسانی در مجموعه خود ایجاد کنند و با استفاده از ظرفیت روابط عمومی خود به مردم گزارش عملکرد ارائه کنند. فرمانداران استان هم باید به بحث اطلاع رسانی در مجموعه شهرستان خود توجه ویژه داشته باشند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان عنوان کرد: همه ما باید به منظور بی اثرکردن هجمه رسانه‌ای دشمنان علیه ایران اسلامی یک عملیات قوی و مقتدر با بیان واقعیت ها به مردم انجام دهیم. هر رسانه‌ای هم که در جهت ناامید کردن مردم قلم بزند، بدون شک این اقدام او رضایت دشمن را به همراه خواهد داشت.

امیری مقدم در ادامه با اشاره با خدمات و اقدامات گسترده و قابل تحسین دولت سیزدهم اظهار داشت: علیرغم این همه هجمه رسانه ای دشمن، دولت دکتر رئیسی با جدیت و تلاش ویژه به دنبال اجرای برنامه ها و ارائه خدمات گسترده به مردم است که بر همه ما وظیفه است این خدمات و اقدامات را به اطلاع مردم برسانیم.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته طی چند ماه گذشته در استان برای کاهش نرخ بیکاری استان تصریح کرد: خوشبختانه تمام این گزارشات و اقدامات به مردم واقعی است و طبق گزارش مرکز آمار کشور نرخ بیکاری استان به صورت فصلی با کاهش روبرو بوده که این اقدامات نویدبخش اجرای برنامه های استان در ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است.

وی در ادامه با انتقاد از عدم اطلاع رسانی مناسب از سوی بعضی از دستگاه‌ها، تاکید کرد: این دستگاه ها باید از روابط عمومی های خود بخواهند که در گزارش عملکردها، فعال تر و پویاتر اقدام کنند. همچنین باید با دعوت خبرنگاران رسانه ها و خبرگزاری ها، مردم را در جریان اقدامات خود قرار دهند.

وی خواستار ارتباط بیشتر مدیران با اهالی رسانه شد و گفت: باید یک کارگروه تولید محتوا که بتواند ظرفیت خبری و اطلاع رسانی برای رسانه تعریف کند، ایجاد شود.

استاندار کرمانشاه همچنین خواستار ساماندهی رسانه های غیر رسمی شد و اظهار داشت: باید این رسانه ها ساماندهی و قانونمند شوند و در آینده موضوعی به عنوان رسانه غیر رسمی که فعالیت غیر رسمی داشته باشد، نداشته باشیم.

مقام عالی استان تاکید کرد: مدیر روابط عمومی که در ارتباط با رسانه های رسمی ضعیف عمل می کند باید جای خود را به مدیری فعال بدهد. مدیران دستگاه ها نیز علاوه بر اینکه باید روابط عمومی های خود را تقویت کنند، باید از رسانه های رسمی نیز حمایت کنند.

 امیری مقدم در ادامه خواستار برگزاری یک نمایشگاه جهت ارائه خدمات انجام شده و عملکردها به جامعه شد و گفت: با توجه به اینکه به دهه فجر انقلاب اسلامی نزدیک می شویم تشکیل این نمایشگاه از سوی اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی با هماهنگی اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ضروری است تا آگاهی و اطلاع مردم از اقدامات انجام شده افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه