English

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد:

آمادگی جسمانی نیروهای یگان حفاظت بندرامیرآباد مطلوب ارزیابی می شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با اشاره به اینکه رفتار یگان حفاظت بنادر با مراجعه کنندگان اعم از صاحبان کالا، نمایندگان کشتیرانی، همکاران و مسئولین می بایستی تداعی کننده وجوه ملی و بین المللی بندر به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ باشد، بر مطابقت رفتار نیروهای یگان حفاظت بندر امیرآباد با استانداردهای بین المللی تأکید کرد.

آمادگی جسمانی نیروهای یگان حفاظت بندرامیرآباد مطلوب ارزیابی می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدتقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در صبحگاه یگان حفاظت بندر امیرآباد با بیان اینکه یگان حفاظت بنادر با نیروهای آماده، وفادار به آرمان های نظام اسلامی و اهداف سازمان بنادر و دریانوردی از قدمت، پیشینه مناسب و برنامه مدونی برخوردار است، اظهار داشت: یگان حفاظت به عنوان پیشرو و آیینه تمام قد از وضعیت بنادر در مواجهه با اموری همچون پاس کشتی ها و رصد ورود و خروج اتباع بیگانه رفتاری مطابق با استانداردهای بین المللی را باید از خود به نمایش بگذارد.

وی به محوطه های وسیع، موقعیت جغرافیایی و بُعد مسافت بندر امیرآباد نسبت به شهرهای همجوار اشاره کرد و ادامه داد: یگان حفاظت تکیه گاه امنیتی و انتظامی مناسبی است که نظم و انضباط را در بندرامیرآباد در حد مطلوبی فراهم کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد به واگذاری اختیارات ضابطان خاص قضایی به یگان حفاظت بندر از سوی مقامات قضایی اشاره و افزود: برگزاری دوره های آموزشی مستمر به ضابطان خاص قضایی یگان امری ضروری است.

وی در پایان آمادگی جسمانی در نیروهای یگان حفاظت بنادر را رکنی مهم در انجام به موقع و صحیح وظایف عنوان و آمادگی نیروهای یگان حفاظت بندر امیرآباد را مطلوب ارزیابی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه