English

استاندار کردستان:

مدافعان امنیت دیگر به آشوبگران ‌اجازه ناامنی ندهند

استاندار کردستان با بیان اینکه در حوادث و ناآرامی‌های اخیر شاهد بودیم که پلیس در راه امنیت و حراست از مردم شهدای زیادی تقدیم کرد، گفت: مدافعان امنیت اجازه ناامنی به آشوبگران ندهند.

مدافعان امنیت دیگر به آشوبگران ‌اجازه ناامنی ندهند

به گزارش خبر گزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه پلیس در ایجاد امنیت نقش‌آفرینی می‌کند، اظهار داشت: امنیت زیر بنای توسعه در همه ابعاد جامعه است و خوشبختانه پلیس استان در ایجاد و حفظ این امر مهم، از جان مایه می‌گذارد.

وی به اتفاقات اخیر در کشور و استان کردستان اشاره کرد و افزود: در حوادث و ناآرامی‌های اخیر شاهد بودیم که پلیس در راه امنیت و حراست از مردم شهدای زیادی تقدیم کرد و این نشان از روحیه جهادی این تلاشگران است.

استاندار کردستان با بیان اینکه امنیت کنونی ما مدیون خون پاک شهدا است، تصریح کرد: دشمنان نظام در حوادث اخیر با تحریک احساسات شهروندان به دنبال ناامن کردن جامعه و سلب آسایش مردم بودند که با هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه ایجاد و حفظ امنیت و آسایش کنونی مطالبه به حق مردم است، گفت: مدافعان امنیت اجازه نخواهند داد آشوبگران، امنیت و آسایش شهروندان که با تقدیم خون جوانان این سرزمین به دست آمده است، را به خطر بیندازند.

استاندار کردستان عملکرد و اقدامات انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: نیروهای پلیس با روحیه ایثار، از خودگذشتگی و احساس مسئولیت در بخش‌های مختلف به شهروندان خدمت ارائه داده و برای همه مردم ملموس و مشهود است.

فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: انتظامی استان در راه امنیت و آسایش شهروندان و ایجاد محیط امن برای فعالیت‌های روزمره مردم با جان و دل خدمت کرده و حاضریم خودمان آسیب ببینیم اما کوچک‌ترین خدشه‌ای به شهروندان وارد نشود.

سردار علی آزادی به مأموریت‌های متعدد پلیس استان اشاره کرد و افزود: مردم کردستان در ایجاد امنیت پایدار نقش اساسی را برعهده داشته و همواره پلیس استان را در ایجاد امنیت همراهی می‌کنند.

وی گفت: شهروندان کردستانی می‌توانند هر گونه دغدغه، شکایت، انتقاد و پیشنهادات خود را با سامانه 197 یا 110 در جریان بگذارند

اغتشاشگران سنندج زیر ذره‌بین دوربین‌های پهپادهای سپاه/ آشوبگران ‌در هیچ جای شهر در امان نیستند 

اغتشاشات اخیر در کشور و استان کردستان خسارات زیادی به اموال خصوصی و عمومی زده که باعث نارضایتی شدید مردم و ضرر به کسب و کار شده است.

اگرچه هنوز برآورد کاملی از این خسارت‌ها اعلام نشده اما به گفته فرماندار سنندج تاکنون 100 میلیارد ریال به مبلمان شهری، سطل‌های آشغال، پل‌های فلزی و ماشین‌آلات این شهرستان ـ که با پول مردم تأمین شده ـ وارد آمده است.

بسیاری از کسبه به‌ویژه در سنندج و سقز که محور اقدامات اغتشاشگران بوده، اعلام می‌کنند که برای در امان ماندن از آشوب‌ها ناچار بودند کسب‌وکار خود را تعطیل کنند که این تصمیم ناخواسته باعث کاهش میزان فروش در اوج تقاضا، ضرر و زیان و افت درآمد آنان شده است.

از آنجا که خط قرمز جمهوری اسلامی ایران، امنیت جان و مال مردم است و خود مردم نیز درخواست برخورد قاطع با اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت را داشتند، سپاه کردستان هر گونه تحرکات آشوبگران را از طریق پهباد رصد کرده تا مردم در آرامش و آشوبگران در هیچ جای شهر در امان نباشند.

روز گذشته نیز ویدئویی از اعترفات دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در سنندج با تلاش ‌شبانه‌روزی و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(ع) در سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس استان کردستان منتشر شد که در فضای مجازی و رسانه‌ها بازتاب زیادی داشته و باعث خوشحالی مردم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه