English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

رشد ۳۷ درصدی کمک خیرین به مددجویان اصفهانی در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از رشد 37 درصدی کمک خیرین به مددجویان اصفهانی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

رشد 37 درصدی کمک خیرین به مددجویان اصفهانی در سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با اشاره به اینکه مشارکت های مردم خیر، ارائه خدمات به مددجویان را افزایش می دهد، گفت: مبالغ جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل 37 درصد رشد داشته که برای کمک به معاش، تحصیل، اشتغال، مسکن، درمان و ... نیازمندان هزینه شده است.

وی گفت: اصفهانی ها در 8 ماهه امسال بیش از 690 میلیارد تومان بصورت نقد و کالا برای کمک به مددجویان تحت حمایت با کمیته امداد استان مشارکت داشته اند. 

این مقام مسئول با بیان اینکه کمک به هم نوعان از سنت های نیکی است که ریشه در فرهنگ غنی مردم ما دارد، اظهار داشت: در 8 ماهه امسال نیکوکاران برای حمایت از مددجویان بیش از 690 میلیارد تومان به صورت نقد و کالا با این نهاد مشارکت داشته اند.  

وی با تاکید به اینکه رسیدگی به نیازهای محرومان سبب کاهش اثرات فقر در جامعه خواهد شد، افزود: خیران و نیک اندیشان اصفهانی در این مدت با پرداخت بیش از 230 میلیارد تومان به صورت نقدی و اهدای نذورات خود در قالب کالا به ارزش460 میلیارد تومان، در خدمت رسانی مطلوب به مددجویان مساعدت کردند.   

مدیرکل کمیته امداد استان فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در برنامه های محرومیت زدایی را از وظایف این نهاد خواند و گفت: زمینه یاری رساندن عموم خیران و مردم به نیازمندان از طریق پایگاه اینترنتی emdad.ir، شماره #031*8877* و شماره کارت 6063737000002509، در کنار امکان مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در سطح استان همواره فراهم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه