English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

خدمت رسانی به ۴ هزار و ۴۷۴ مددجو برای تامین تجهیزات و درمان بیماران صعب العلاج در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:امسال برای کمک به تامین تجهیزات و درمان بیماران صعب العلاج به 4 هزار و 474 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، خدمت رسانی شده است.

خدمت رسانی به 4 هزار و 474 مددجو برای تامین تجهیزات و درمان بیماران صعب العلاج در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با اشاره به کمک برای تامین تجهیزات و درمان بیماران صعب العلاج نیازمند، بیان داشت: این خدمات به 4 هزار و 474 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و 155 میلیون تومان ارائه شده است.

وی با اعلام گزارشی از عملکرد بخش درمان، ادامه داد: 18 میلیارد و 776 میلیون تومان برای کمک هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان به 63 هزار و 385 نفر از نیازمندان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

کریم زارع با بیان رایگان شدن فرانشیز مددجویان تحت حمایت، اظهار داشت: براساس مصوبه دولت، فرانشیز(خودپرداخت) تمام مددجویان تحت حمایت اعم از شهری و روستایی برای خدمات بستری در بخش دولتی، همچنین فرانشیز بیماران خاص و صعب العلاج برای خدمات سرپایی رایگان و خدمات سرپایی درمان سایر مددجویان نیز از ۳۰ درصد به ۱۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه 129 هزار و 571 خانوار در سطح استان، تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: مصوبه رایگان شدن فرانشیز خدمات بستری مددجویان در مراکز درمانی دولتی اصفهان نیز در حال اجرا می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه