English

غلبه تیم فوتبال مس رفسنجان بر نفت مسجدسلیمان

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری دوستانه مقابل مس رفسنجان تن به شکست داد.

غلبه تیم فوتبال مس رفسنجان بر نفت مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان روز دوشنبه در دیداری تدارکاتی مقابل مس رفسنجان صف آرایی کرد که با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد. در این دیدار امید لطیفی و حسن جعفری در نیمه اول و جفرسون باهیا در نیمه دوم برای مس رفسنجان گلزنی کردند. جفرسون مدافع ۳۰ ساله برزیلی از پورتیموننزه پرتغال به مس رفسنجان اضافه شد.

عقیل کعبی مدافع تیم نفت مسجدسلیمان که سابقه بازی در مس رفسنجان را دارد در نیمه اول بازی به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.

بازیکنان و کادر فنی تیم نفت مسجدسلیمان در برخی صحنه ها نسبت به تصمیمات داور میدان معترض بودند.

رضا مهاجری و محمد ربیعی سرمربیان هر ۲ تیم، در این دیدار از سایر بازیکنان خود استفاده کردند تا در شرایط مسابقات قرار گیرند.

تیم نفت مسجدسلیمان که خود را برای حضور در رقابت های لیگ برتر آماده می کند، پیش از این در یک بازی تدارکاتی مقابل استقلال به نتیجه تساوی رضایت داد.

نفتی ها این روزها از شرایط مالی نسبتا خوبی برخوردار بوده و قصد دارند در نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن جدید اختیار کنند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اکنون با ۹ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی جای گرفته و خطر سقوط به لیگ پایین تر را احساس می کند. این تیم در هفته چهاردهم لیگ برتر باید پذیرای فولاد خوزستان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه