English

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد؛

کشف نوشابه های انرژی زای قاچاق درفلاورجان / ۲ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف نوشابه های انرژی زای قاچاق از دو خودروی سواری سمند درفلاورجان خبر داد.

کشف نوشابه های انرژی زای قاچاق درفلاورجان / 2 نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مرتضی هادیان گفت: 2 دستگاه سواری سمند حامل تعداد 3 هزار و 281 عدد نوشابه انرژی زای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان فلاورجان کشف و توقیف شد.

وی بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأمورین گشت یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به 2 دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و جهت بررسی آن ها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودروها ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از داخل آن ها پرداخته و در نتیجه موفق به کشف تعداد 3 هزار و 281 قوطی نوشابه انرژی زای خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد : در این رابطه ضمن توقیف خودروها ، 2 نفر نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ هادیان در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت مستمر و قاطع در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق و احتکار کالا مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 با پلیس در میان گذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه