English

رضایی خبر داد؛

پرداخت بیش از ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان استان اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت:بیش از ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای راه اندازی و پایدارسازی ۱۱ هزار و ۶۳۱ طرح، به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پرداخت شد.

پرداخت بیش از ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد رضایی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه را برای ایجاد و پایدارسازی طرح های مددجویی ضروری دانست و بیان داشت: در مدت۸ ماهه امسال ۹۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، تسهیلات اشتغال به ۱۱ هزار و ۶۳۱ مددجوی تحت حمایت پرداخت شده است.

وی با تاکید به اینکه اشتغال پایدار می تواند مسیری برای قطع زنجیره فقر باشد، ادامه داد: مددجویان با هدایت و مشاوره کارشناسان این حوزه، علاوه بر کسب آموزش های لازم برای راه اندازی طرح های اشتغال، از تسهیلات قرض الحسنه بهره مند می شوند.

رضایی با اشاره به نظارت کمیته امداد بر طرح های اشتغال، افزود: در حال حاضر ۱۰۳ هزار و ۱۱۶ طرح اشتغال در روند ۵ساله نظارت و خدمات فنی و پشتیبانی کمیته امداد قرار دارند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان به انجام مشاوره و آسیب شناسی برای طرح های اشتغال با هدف تقویت و پایدارسازی این مشاغل تاکید کرد و ادامه داد: از جمله موارد ضروری در پایداری و ارتقاء سطح درآمد مددجویان، توجه به ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات تولیدی آنها، بازاریابی و بسته بندی با کیفیت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه