English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد؛

برگزاری همایش منطقه‌ای امین موقوفات در اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری همایش منطقه‌ای امین موقوفات چهار استان به میزبانی اصفهان خبر داد.

برگزاری همایش منطقه‌ای امین موقوفات در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین بلک در خصوص برگزاری همایش منطقه‌ای امین موقوفات در استان اصفهان اظهار داشت: میزبانی این همایش به دلیل موفقیت استان اصفهان در جذب امین از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه پیشنهاد شده است.

وی افزود: از این رو در راستای مشارکت دادن مردم در مدیریت موقوفات و استفاده از ظرفیت‌های قانونی،اداره اوقاف به این نتیجه رسیده است تعدادی از افرادی که از تعهد و تخصص لازم برخوردار هستند به عنوان بدنه مردمی مشارکت کنند و امور موقوفات را با نظارت اوقاف مدیریت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تثبیت موقوفات، رفع اختلافات و بهره وری و کارآمدی موقوفات را از وظایف امین موقوفات دانست و ادامه داد: از این رو برای آشنایی هر چه بیشتر با قوانین باید جلسات بیشتری داشته باشیم که جنبه آموزشی دارد.

وی با بیان اینکه این دوره برای امنای استان‌های اصفهان، مرکزی، چهار محال و بختیاری  و یزد پیش بینی شده است، ابراز داشت: زمان برگزاری این دوره متعاقبا اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام بلک بیان داشت: باید توجه داشت که با توجه به موقعیت جغرافیایی استان اصفهان و بر اساس بلوک بندی های صورت گرفته برای موقوفات این استان از یک تا پنج امین انتخاب می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه