English

نقطه ضعف دشمن، بصیرت عمیق مردم است

استاد حوزه علمیه گفت: نقطه ضعف دشمن، فهم و درک و شعور و بصیرت و معرفت عمیق جوانان ماست. هرجا این اتفاق افتاد، دشمن شکست می خورد.

نقطه ضعف دشمن، بصیرت عمیق مردم است
به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام احمد پناهیان در سومین شب از مراسم ایام فاطمیه در مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه فضای مجازی مدیریتش در پنتاگون است اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به مسئولین دولت قبل هشدار دادند، اما توجه نکردند. شبکه ملی اطلاعات را ایجاد نکردند. دیدیم که اینها از فرزندان ما برای آمریکا سرباز درست کردند.

وی ادامه داد: حضرت زهرا سلام الله علیها در خطبه فدکیه فرمود: اَنْتُمَ فی رَفاهِیَّهٍ مِنَ الْعَیْشِ، و ادِعُونَ فاکِهُونَ آمِنُونَ، تَتَرَبَّصُونَ بِنَا الدَّوائِرَ. یکی از چیزهایی که باعث می شود امت پای امر حق استقامت نکند، رفاه و راحت طلبی و خوشگذرانی است. وَ تَفِرُّونَ مِنَ الْقِتالِ. شما مرد جنگ نبودید. اهل مبارزه نبودید. فَلَمَّا اِختارَ اللَّهُ لِنَبِیِّهِ دارَ اَنْبِیائِهِ وَ مَأْوى اَصْفِیائِهِ، ظَهَرَ فیکُمْ حَسْکَهُ النِّفاقِ. وقتی پیغمبراکرم صلی الله علیه و آله از دنیا رفت، کینه های پنهانی شما بروز پیدا کرد. وَ سَمَلَ جِلْبابُ الدّینِ، وَ نَطَقَ کاظِمُ الْغاوینَ، وَ نَبَغَ خامِلُ الْاَقَلّینَ. گمراهان در جامعه شما تریبون دار شدند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه نگذارید دشمنان خدا و ولایت تریبون دار شوند، گفت: به خودمان نگاه نکنیم، عده ای ضعیف هستند و  فریب می خورند. بندهای سند ننگین کنوانسیون حقوق کودک را بخوانید. این سند توسط دولت قبل پذیرفته شد و به اجرایی شدن آن تعهد دادند. به اهل باطل نباید میدان داد. شما باور می کردید بچه های ما در مدارس روسری از سرشان بردارند؟ وقتی به دشمن اجازه دادیم در فضای مجازی جولان بدهد و چشم و فکر و قلب بچه های ما را مسموم کند، نتیجه اش این می شود.

پناهیان با بیان اینکه مردم و جوانان باید تاریخ اسلام را عمیق خوانده باشند خاطرنشان کرد: نقطه ضعف دشمن، فهم و درک و شعور و بصیرت و معرفت عمیق جوانان ماست. هرجا این اتفاق افتاد، دشمن شکست می خورد. جهاد تبیین را جدی بگیریم؛ جوانان را آگاه کنیم. نقطه ضعف دشمن این است که خطبه های حضرت زهرا سلام الله علیها را عمیق بررسی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه