English

امام جمعه چالوس:

اقدامات عمرانی شهرداری و شورای شهر چالوس کم‌نظیر است

امام جمعه چالوس گفت: کار بسیار بزرگی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس در حال انجام است که در طول سال‌های اخیر کم نظیر بوده است.

اقدامات عمرانی شهرداری و شورای شهر چالوس کم‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین سید داود موسوی امام جمعه چالوس، در حاشیه بازگشایی و آزادسازی معبر جاده ساحلی در خط هشت، اظهار داشت: کار بسیار بزرگی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس در حال انجام است که در طول سال‌های اخیر کم نظیر بوده است.

وی با اشاره به اهمیت آزادسازی سواحل و به ویژه خط هشت چالوس، گفت: متأسفانه یکی از معضلات شهرستان چالوس مسئله ترافیک است و برای مرکز شهر راهی برای کم کردن ترافیک وجود ندارد شاید تنها راهی که بتواند حدود 30 درصد ترافیک شهری را کم کند همین توسعه ساحل و خط هشت چالوس بوده است.

شهرداری چالوس

امام جمعه چالوس با تأکید بر اینکه حق مردم چالوس بیشتر از این است، افزود: انتظارمردم چالوس باید بهترین جاده‌‌ها را داشته باشند و از بهترین خدمات شهری استفاده کنند که البته با توانمندی‌ای که در مجموعه شهرداری و شورای شهر چالوس می‌بینیم و با توجه به تحولی که در زمینه آسفالت محلات شهری صورت گرفته است و انشالله این پروژه هم به زودی به تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

شهرداری چالوس

وی بیان داشت: تملک زمین این محور با درایت و همکاری نماینده مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی و تدبیر و شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس بازگشایی شد و جای تشکر و قدردانی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه