English

استاندار مازندران:

مهم‌ترین اولویت طرح‌های دریا، صیانت از جان مردم است / کاهش ۵۰ درصدی غریق، اولویت طرح‌های دریای استان در سال جاری

استاندار مازندران مهم‌ترین اولویت طرح‌های دریا را صیانت از جان مردم برشمرد و گفت: امسال کاهش 50 درصدی غریق، اولویت طرح‌های دریا در استان است و باید با بسیج تمامی امکانات با جدیت پی‌گیری شود.

مهم‌ترین اولویت طرح‌های دریا، صیانت از جان مردم است / کاهش 50 درصدی غریق، اولویت طرح‌های دریای استان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در آئین افتتاح طرح های دریای مازندران در چالوس اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط سواحل آزاد شده، اجرای طرح های دریا بسیج تمامی دستگاه ها، برنامه ریزی و نظارت ویژه را می طلبد.

وی با اشاره به اضافه شدن سواحل در سال جاری، ادامه داد: باید کارهای زیادی در طرح های دریا اجرا می شد که مستلزم اعتبار لازم ملی است و تمامی برنامه ها نیز نیازمند تأمین اعتبار و امکانات لازم است.

استاندار مازندران با اشاره به مطالبات ناجیان غریق از سال گذشته از معاون وزیر کشور خواست تا اعتبار ویژه ای برای طرح های دریا در سال جاری در نظر گرفته شود.

وی از مردم مازندران به عنوان میزبان گردشگران خواست تا به عنوان یک ناجی عمل کرده و به مسافران اطلاع رسانی لازم برای استفاده از سواحل امن را انجام دهند.

استاندار مازندران به نقش رسانه ها در آموزش و فرهنگ سازی اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به حجم بالای حضور گردشگر در استان و از سوی دیگر آزادسازی سواحل به کمک دستگاه ها در اجرای طرح های دریا آمده تا شاهد کاهش غریق در استان باشیم.

وی با بیان اینکه قرارگاهی در استان با هدف ارائه خدمات به مردم و مسافران در طرح های دریای مازندران شکل یافته است، افزود: امسال  در طرح های دریای مازندران هلال احمر و ارگان های نظامی و ارتش هم به نوعی برای ارائه خدمات به مردم و مسافران در سواحل مازندران اضافه شده اند.

حسینی پور با اشاره به اینکه ارائه خدمات دو وجهی است، تصریح کرد: وجه زیرساختی و عمرانی آن با تولیت سازمان همیاری شهرداری ها و وجه دیگر آن طرح های فرهنگی و اجتماعی با مسئولیت معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران است.

به گزارش موج؛ طرح ساماندهی دریا با هدف کاهش تلفات ناشی از غرق شدن هنگام شنا و همچنین ارایه خدمات تجمیعی گردشگری و نظارت‌های اجتماعی در 60 نقطه از  سواحل مازندرانی دریای خزر به اجرا درآمد و امسال هم از سوم خرداد آغاز به کار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه