English

وزیر میراث فرهنگی:

هدف اصلی آزادسازی سواحل دسترسی مردم به دریا و ساحل است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: پس از آزادسازی سواحل می بایست زیرساخت ها برای استفاده مردم فراهم شود.

هدف اصلی آزادسازی سواحل دسترسی مردم به دریا و ساحل است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عزت الله ضرغامی که به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور به شهرستان رامسر سفر کرد، در حاشیه بازدید از مجموعه پلاژ ساحلی شهرداری رامسر، اظهار داشت: برای تأسیسات گردشگری واقع در حریم 60 متری، تلاش می کنیم با رایزنی در دولت جلوی تخریب تأسیساتی را که در حال حاضر ماندگاری آن به نفع مردم است، گرفته شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی آزادسازی سواحل دسترسی مردم به دریا و ساحل است و در حال حاضر هم ما می بایست پس از آزاد سازی زیرساخت های مناسب برای استفاده مردم فراهم  شود.

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به جذابیت های کم نظیر در غرب مازندران، گفت: با وجود ظرفیت های بسیار بالا در این منطقه توجه کمتری به توسعه و ارتقاء زیرساخت های گردشگری آن شده است.

وی افزود: از سوی دیگر دولت و میراث فرهنگی برای سواحل آزاد شده استان مازندران پس از آزادسازی پروژه های جامعی تدوین نموده است که تنها می بایست هماهنگی های لازم میان وزارت جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین وزارت راه و شهرسازی ایجاد شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان داشت: در این سفر پروژه های گردشگری استان مورد بررسی قرار می گیرد، چرا که بیش از  200 پروژه نیمه کاره با کارگاه های فعال شامل پروژه های گردشگری، هتل ها و مجموعه های تفریحی وجود دارد که برای تکمیل آنها  26 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه این پروژه ها می بایست بررسی و اولویت بندی شود، افزود: بخشی از بودجه سفر رئیس جمهور به استان مازندران برای حوزه گردشگری در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه