English

افتخاری بزرگ برای پرورش اندام کاشان؛

علیزاده موفق به دریافت مدرک مربیگری بین المللی شد

میثم علیزاده قهرمان چندین دوره مسابقات پرورش اندام کاشان و استان اصفهان و مدیر باشگاه بدنسازی و پرورش اندام تناسب کاشان موفق به دریافت مدرک مربیگری بین المللی بدنسازی از فدراسیون جهانی IFBB شد.

علیزاده موفق به دریافت مدرک مربیگری بین المللی شد

 میثم علیزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان با اشاره به اینکه در دوره 87 نفر شرکت داشتند و بنده تنها شرکت کننده از شهرستان کاشان بودم، گفت: از این تعداد 25 نفر موفق به دریافت مدرک مربیگری مربیگری بین المللی بدنسازی فدراسیون جهانی آی اف بی بی «IFBB» شدند.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون IFBB دارای بخش آموزشی تحت عنوان IFBB آکادمی است، افزود: این آکادمی عضو مجمع ورزش اتحادیه اروپا «European Union Sport Forum»، کالج اروپایی علوم ورزشی «European College of Sport Science»، عضو شورای بین المللی تعالی مربیگری «ICCE»، شورای بین المللی علوم ورزشی و تربیت بدنی«ICSSPE»، «AIPS» و آکادمی ورزش اروپا است که مدارک این آکادمی در خیلی از کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا، پرتغال و ... و همچنین باشگاه های کشورهای مختلف در قاره های پنج گانه دنیا معتبر است.

علیزاده تأکید کرد: تلاش خواهم کرد از دانش و تجربیات خودم برای پرورش روح و جسم و سلامت نوجوان و جوانان شهرستان کاشان استفاده کنم و این راه با قدرت ادامه خواهم داد.

مربی باشگاه بدنسازی و پرورش اندام تناسب کاشان گفت: هدف من تربیت ورزشکاران نوجوان و جوان کاشانی با استفاده از تکنیک ها و علوم روز این رشته است.

علیزاده نداشتن سالن ورزشی و استفاده از سالن های استیجاری را بزرگترین چالش مربیان بدنسازی و پرورش اندام و ورزشکاران این رشته در کاشان دانست و ابراز و امیدواری کرد: متولیان ورزش و مسؤولان کاشان برای این چالش و دغدغه بزرگ این رشته در کاشان اقدام کنند. 

گفتنی است؛ 25 عنوان قهرمانی شهرستان و استان اصفهان در رشته پرورش اندام کاشان و استان اصفهان، مربیگری آمادگی جسمانی، مربیگری نچرال «بدون داور»، مربی درجه 3 و 2 و 1 بدنسازی و پرورش اندام ، مربیگری ملی بدنسازی و پرورش اندام ، مربی بین المللی بدنسازی و پرورش اندام از فدارسیون جهانی جهانی آی اف بی بی «IFBB» شرکت در کارگاه های مختلف روانشناسی، تربیت مربی کودکان، کار با سالمندان، آسیب های مینیسک، اختلالات ساختاری و مدیر باشگاه بدنسازی و پرورش اندام تناسب کاشان در کلکسیون افتخارات میثم علیزاده مربی توانمند بین المللی بدنسازی و پرورش کاشان می درخشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه