English

اولین و بزرگترین آکادمی بدنسازی در خمینی شهر افتتاح شد

اولین و بزرگترین آکادمی بدنسازی با حضور مسئوولان و پیشکسوتان ورزشی در شهرستان خمینی شهر افتتاح شد.

اولین و بزرگترین آکادمی  بدنسازی در خمینی شهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، قهرمان پاور لیفتینگ جهان درحاشیه افتتاح آکادمی بدنسازی در جمع اصحاب رسانه گفت:یکی از دغدغه های جامعه ورزشکاری در بعد حرفه ای تجهیزات مکان مورد نظر است.

رضا عسگریان اظهار کرد: با پیشرفت علم وتکنولوژی و پتانسیلی که در شهرستان وجود دارد به این نتیجه رسیدیم که یک آکادمی بدنسازی در شهرستان نیاز است.

وی افزود: نسبت به اقدامی که انجام دادم دید اقتصادی نداشتم.

عسگریان تفاوت رشته بدنسازی با پرورش اندام را تبیین کرد و ادامه داد:  شرایط ورزشی برای یک ورزشکار  باید فراهم باشد به همین منظور آکادمی بدنسازی را در خمینی شهر راه اندازی کردیم که تمامی شرکت کنندگان در هر رشته ای بتوانند از امکانات خانه بدنسازی استفاده کنند.

وی افزود: در این خانه بدنسازی تمام سیستم الکترونیک است و از بهترین وسیله های ورزشی و جانبی استفاده شده که کارآیی مورد هدف برای ورزشکاران  به دست آید.

قهرمان جهان در توضیح فضای آکادمی و تجهیزات سالن خبرداد: در بحث مناسب سازی فضای موجود ۳۰۰میلیون تومان و در تامین وسایل ورزشی مورد نیاز رشته های مختلف مبلغ ۷۰۰میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

وی توضیح داد:با ایجاد آکادمی بدنسازی تمامی افراد علاقه مند به رشته بدنسازی می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

عسگریان گفت: همچنین کافه موجود در خانه بدنسازی نیز متناسب با رشته بدنسازی است و در این کافه هر ماده خوردنی مورد استفاده ورزشکاران قرار نمی گیرد.

قهرمان پاور لیفتینگ جهان فضای موجود را برای شرکت در هر سانس  ۸۰ نفر اعلام کرد  و گفت: حدود بیست نفر در آکادمی بدنسازی مشغول به کار هستند.

قهرمان پاورلیفتینگ جهان

به گزارش موج، رضا عسگریان متولد ۱۴ شهریور  ۱۳۶۷ با رشته هایی مثل ژیمناستیک و کاراته وارد عرصه ورزشی شد ودر ادامه  با شرکت در ورزش کشتی و در نهایت پاور لیفتینگ وارد مسابقات جهانی شد.

وی در مسابقات پرس سینه نفر اول مسابقات گرجستان شد و از بالاترین سبکها ipL است که در دو اتحادیه موجود در جهان نفر برتر شد.

قهرمان جهان در رشته پاور لیفتینگ دارای رکورد مسابقات پرس سینه است و با رکورد ۲۳۷ در این مسابقات به کسب اول مسابقات جهانی دست یافت.

قهرمان پاور لیفتینگ جهان به جهت پایبندی به ارزشهای ملی و نظام از پذیرفتن پیشنهادات مربیگری در کشورهای عربی و اروپایی خودداری نموده است و برای این آکادمی  بدنسازی دید اقتصادی نداشته است و هدفش پرورش استعدادهای جوانان خمینی شهر در زمینه بدنسازی است  ،امید است که مسئوولان مربوطه حمایتهای لازم را در زمینه  ورزش بدنسازی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه