English

با معرفی سربازان نمونه؛

جشنواره حضرت علی اکبر (ع) به کار خود پایان داد

برگزیدگان جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با معرفی سربازان نمونه ویژه رده‌های مختلف سپاه استان قم، امروز طی مراسمی در سالن همایش کوثر مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم تقدیر شدند.

جشنواره حضرت علی اکبر (ع) به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری موج قم، جشنواره حضرت علی اکبر(ع) ویژه معرفی و تقدیر از سربازان و پایوران نمونه رده‌های مختلف سپاه استان قم، امروز در سالن همایش کوثر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.

در ابتدای این همایش، سردار «مهدی کبیری پور» جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در سخنانی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل رسالت 124 هزار پیامبر الهی است، اظهار داشت: در هر دوره ای وظیفه سرباز و سربازی تعریف شده اما شایسته است سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی، نگاه و بینش خود را نسبت به خدمت در این نظام الهی تقویت کند و ارتقاء بخشد و وجه تمایز آن با نظام های طاغوتی را بداند.

در این همایش، نمایندگانی از فرماندهی انتظامی قم و ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم، رئیس اداره اوقاف منطقه یک قم، تولیت آستان مقدس حضرت موسی مبرقع(ع) حضور داشتند.

اجرای ورزش های باستانی، اجرای گروه سرود عابس، اهدای متبرکات آستان مقدس حضرت موسی مبرقع(ع)، مدیحه سرایی سید جواد حسینی چاووشی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) و پخش کلیپ طنزی در مورد سرباز از بخش های این همایش بود؛ محمدجواد زرنوش از هنرمندان تئاتر استان قم نیز تئاتر معرکه را با محوریت شهید محمدرضا شفیعی اجرا کرد.

در جشنواره سرباز جوان، از خانواده های معظم سرباز شهید دفاع مقدس سید حسن اکبری و شهید دفاع از امنیت مهدی زاهدلویی با اهدای هدایایی تقدیر شد؛ همچنین 60 سرباز و پایور نمونه رده های مختلف سپاه استان قم و لشکر عملیاتی نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی