English

سردار موحد:

بسیج اجازه ضربه زدن به نظام را نمی‌دهد

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم گفت: تا زمانی که بسیج و بسیجی وجود دارد، اجازه نمی‌دهیم دشمن اقدامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهد.

بسیج اجازه ضربه زدن به نظام را نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار محمدرضا موحد امروز یک‌شنبه 6 آذرماه در جلسه بسیج ادارات که به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری کنگره 6090 شهید استان قم، اظهار کرد: بسیج ادارات در راستای برگزاری این کنگره کمک‌های شایسته‌ای انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج خدمت‌‎گذار ملت است، مطرح کرد: بسیج در طول سالیان گذشته توانسته در هر عرصه‌ای که نیاز بوده است خدمت‌رسانی داشته باشد.

فرمانده سپاه قم با بیان اینکه بسیج هیچ مشابهی در دنیا نداشته و نخواهد داشت، عنوان کرد: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه و اصناف رشد و نمود داشته و درحال خدمت‌رسانی است.

وی با اشاره به اینکه بسیج، مقتدر، نافذ و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند تا بسیج و بسیجی وجود دارد هیچ‌گاه نمی‌توانند پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را سست کنند.

موحد با بیان اینکه امروز درگیر جنگ ترکیبی و اهذاب هستیم، تصریح کرد: دشمن نمی‌خواهد ایران قوی را ببیند و تمام اتفاقات درپی تجزیه کردن ایران است.

وی با اشاره به اینکه در طول سالیان گذشته دشمن فتنه‌های بسیاری را ساخت و پرداخت کرده است، یادآور شد: امروز ایران اسلامی از نظر علوم روز دنیا و نظامی در رتبه‌های اول دنیا قرار دارد و نقش ایران در حوادث بزرگ دنیا و منطقه یک نقش محوری است.

فرمانده سپاه قم با بیان اینکه امروز به دلیل قوی شدن در تیررس دشمن هستیم، ابراز کرد: ملتی که می‌خواهد مقدمات ظهور را فراهم کند باید پاک و خالص باشد و فتنه‌ها نیز این پاک‌سازی را به بهترین شکل انجام می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه