English

استاندار مازندران:

تکمیل و بهره برداری بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی آیت الله طبرسی در برنامه استان قرار دارد

استاندار مازندران گفت: از طریق تهاتر نفت درصدد هستیم، بیمارستان 1000 تختخوابی آیت الله طبرسی را تکمیل و مورد بهره برداری قرار دهیم.

تکمیل و بهره برداری بیمارستان 1000 تختخوابی آیت الله طبرسی در برنامه استان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه دیدار با پرستاران در بیمارستان های بوعلی سینا و حکمت ساری با عنوان اینکه یکی از اقشاری که بیشترین جهاد را در برابر ویروس منحوس کرونا کردند، پرستاران بودند، اظهار داشت: شغل پرستاری جزو مشاغل سخت و حساس و خدمتی ارزشمند است و امیدواریم در دولت سیزدهم بخشی از مشکلات پرستاران که از گذشته به جا مانده است را حل و فصل کنیم.

وی با بیان این که سیاست دولت پایان دادن به کلیه پروژه‌های های نیمه تمام کلیه مراکز دولتی است و بیمارستان ها در شمار این سیاست های کلان قراردارد، ادامه داد: توسعه بیمارستان ها و سیاست تجمیع سازی مراکز متعدد بیمارستانی که کلیه رشته ها را شامل شود تا مردم از خدمات متنوعی بهره مند شوند، را در دستور کار قرار دادیم.

استاندار مازندران گفت: از طریق تهاتر نفت درصدد هستیم بیمارستان 1000 تختخوابی آیت الله طبرسی را تکمیل و مورد بهره برداری قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم برای مجموعه پرستاری استان که یک استان مرزی است حقوق فوق العاده مرزی اختصاص داده شود.

حسینی پور با اشاره به این که بیشترین تلاش را در طول یک سال اخیر برای احیاء زیرساخت های اقتصادی استان در بخش های مختلف انجام دادیم، افزود: یکی از بحث هایی که دنبال می‌کنیم اشتغال زایی در حوزه دانش بنیان است تا بتوانیم جوانان تحصیلکرده را در یک بازه زمانی مشخص مشغول به کار کنیم.

وی عنوان داشت: توجه پرستاران به امنیت، سلامت و آرامش مردم زبانزد است و از تلاش های ارزشمند این عزیزان قدردانی می کنیم و خدمات جامعه پرستاری مورد رضایت و تقدیر مردم قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه