English

حمیدرضا تاملی:

ایجاد رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اردستان پیگیری شد

فرماندار اردستان گفت: موضوع پیگیری مجدد تاسیس رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اردستان و همچنین فراخوان رشته های صنعتی مورد نیاز واحدهای تولیدی در جلسه رئیس دانشگاه آزاد اصفهان پیگیری شد.

ایجاد رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اردستان پیگیری شد

حمید رضا تاملی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار داشت: در تاریخ 21 تیرماه با حضور پیام نجفی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و همچنین نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی جلسه ای در دانشگاه آزاد اسلامی اردستان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه در خصوص ضرورت پویایی و تحول در دانشگاه آزاد اردستان گفتگوهایی انجام شد  و تصمیماتی گرفته شده که از جمله می توان به موضوع پیگیری مجدد  تاسیس رشته پرستاری در این دانشگاه و همچنین فراخوان رشته های  صنعتی مورد نیاز واحدهای تولیدی منطقه اعم از رشته های مکانیک، صنایع متالوژی، برق و تاسیسات اشاره کنیم.

فرماندار اردستان گفت: تعامل هر چه یشتر دانشگاه با واحدها و بنگاه های  بزرگ تولیدی  منطقه در جهت شناسایی ، جذب و آموزش نیروهایی که از مسیر دانشگاه قصد  ورود به واحدهای تولیدی و ادامه فعالیت را دارند و همچنین در خصوص موضوع تامین آب دانشگاه آزاد اردستان گفتگوهایی صورت گرفت.

وی ابراز داشت: ضرورت انجام  فعالیت های اقتصادی دانشگاه  محور در دانشگاه آزاد اردستان از موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد و در ادامه زیارت قبور شهدای گمنام دانشگاه و  بازرسی از فضاهای ورزشی، امکانات رستوران و خوابگاه دانشگاه آزاد اردستان انجام شد.

حمیدرضا تاملی بیان کرد: آنچه در این بازرسی مورد تامل است اینکه  یک سرمایه ارزشمندی امروز در دانشگاه اردستان  معطل مانده و این سرمایه متعلق به همه مردم شهرستان است و از کمیت و کیفیت خیلی خوبی برخوردار است و ما باید تلاش کنیم در اولین فرصت دانشگاه آزاد اردستان را از این حالت رکود و رخوت نجات دهیم و در جهت استفاده بهینه از این  زیرساختها و امکانات فوق العاده  که در دانشگاه هست  تلاش کنیم و در همین جلسه تلاش هایی انجام شد و امیدواریم به زودی نتایج این مذاکرات  منجر به ایجاد یک آبادانی و رونق در  دانشگاه آزاد اردستان شود.

فرماندار اردستان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه