English

همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س) برگزار شد؛

آیین تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان فاطمه الزهرا در نجف آباد

همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری س و روز پرستار طی آیینی از پرستاران و مدافعان سلامت در بیمارستان های فاطمه الزهرا س و شهید منتظری نجف آباد با اهدای شاخه های گل توسط مسئولین شهر تجلیل به عمل آمد.

 آیین تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان فاطمه الزهرا در نجف آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، شهردار نجف آباد در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک میلاد دخت ولایت و روز پرستار با برشمردن حضور موثر حضرت زینب س در حماسه کربلا و جهاد تبیین و نقش ارزنده ایشان گفت: جلوه ای که پرستاران در دوران کرونا از خود نشان دادند زینب گونه و بسیار ارزنده بود و صحنه‌های گذشت و ایثار ای که از خود به یادگار گذاشتن فراموش ناشدنی است.

عبدالرسول امامی اظهار داشت: انصافاً در این دورانی که بر مردم بسیار سخت گذشت عزیزان پرستار خوب جلوه کردند و یار و یاور و غمخوار و پرستار مردم بودند.

وی افزود واقعاً به خاطر تلاشی که پرستاران انجام می دهند هر روز باید از آنها تشکر و قدردانی و تجلیل شود ولی واقعیات و محدودیت های جامعه باعث شده که ما فقط این روز را به سراغ آنها بیاییم و از آنها تشکر کنیم ولی این را بدانید ما قدردان زحمات و تلاش های خالصانه پرستاران هستیم.

به گزارش موج؛ در ادامه این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی امام جمعه نجف آباد در خصوص ارزش و مقام والای پرستار به ایراد سخن پرداخت و در پایان شفیعی مدیر پرستاری بیمارستان فاطمه الزهرا س ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این برنامه از کلیه مسئولین مخصوصا شهردار نجف آباد قدردانی کرد.

عبدالرسول امامی

روز پرستار 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه