English

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری اصفهان خبر داد؛

راه اندازی «تالار ماهی» در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری اصفهان از راه اندازی «تالار ماهی» در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان خبر داد.

راه اندازی «تالار ماهی» در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امیرحسین ماه آورپور گفت: تالار ماهی به عنوان بارانداز مقصد ماهی جنوب کشور در میدان میوه و تره‌بار این کلان‌شهر جهت خرید و فروش ماهی تا تابستان سال ۱۴۰۲ راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به تعریف بارانداز مقصد (مراکز هماهنگی و باز توزیع) اظهار کرد: بارانداز مقصد محلی دارای شرایط و امکانات مناسب و بهداشتی است که به‌منظور هماهنگی ورود و باز توزیع محصولات سازماندهی شده قطب‌های عمده تولید که از بارانداز مبدا ارسال شده است، ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: این محصولات ضمن بازرسی، نظارت و تأیید شرایط اولیه به صورت مناسب نگهداری و با توجه به میزان نیاز و درخواست مراکز عرضه (میزان و نوع محصول) با رعایت شرایط و ضوابط بین اماکن عرضه مستقیم مشمول طرح توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت بالقوه میدان مرکزی میوه و تره‌بار و هماهنگی و همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط احداث بارانداز در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و با هزینه‌ای حدود ۴۰۰ میلیارد ریال در دستور کار است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تابستان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه