English

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان:

نشست شهرداران کشور در اصفهان، الگویی برای کار گروهی در حوزه رسانه بود

​معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: کار گروهی به عنوان محور فعالیت‌های مجموعه رسانه‌ای شهرداری اصفهان در انتشار اخبار برنامه‌ها و رخدادهای شهری به یک الگو تبدیل شده است.

نشست شهرداران کشور در اصفهان، الگویی برای کار گروهی در حوزه رسانه بود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدحسن مردانی اظهار کرد: برگزاری نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور در اصفهان، نمونه‌ای از یک رخداد بزرگ ملی در اصفهان بود که طی آن، بیش از ۵۰ خبر و گزارش متنوع در قالب‌های مکتوب، صوتی و تصویری در هشت ساعت به استان‌های مختلف کشور مخابره شد.

وی ادامه داد: در این نشست با بهره‌مندی از الگوی کار گروهی یا آنچه در ادبیات رسانه، (تیم ورکینگ) عنوان می‌کنند، مهمترین مباحث، تصمیمات و رخدادهای نشست، پس از گذشت دقایقی در شبکه‌های اجتماعی اصفهان و سایر شهرهای کشور منتشر می‌شد. همچنین همزمان با تولید محتوای مناسب برای فضای مجازی، وب‌سایت کلان‌شهرهای کشور نیز میزبان مشروحی از اخبار نشست و مباحثات شهرداران ایران بود که پیش روی خوانندگان اقصی نقاط کشور قرار می‌گرفت.

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: خبرنگاران صداوسیما، گزارشگران رادیو و نمایندگان خبرگزاری‌ها در این نشست با همدلی کنار هم قرار گرفتند و هریک متناسب با سیاست‌های رسانه‌ای خود به گپ‌وگفت با بیش از ۷۰ شهردار و رئیس شوراهای اسلامی شهرهای ایران پرداختند که این حجم از تولید خبر در قالب‌های متنوع رسانه‌ای کم‌سابقه بود.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست ملی که با محوریت برنامه هفتم توسعه برگزار شد، استودیوی موقتی در حاشیه سالن برگزاری مراسم تدارک دیده شده است و هریک از سکان‌داران شهرهای ایران به تشریح افق پیش روی شهرهای خود پرداختند که حاصل این گپ‌وگفت‌ها در کمتر از چند دقیقه، تدوین شد و علاوه بر انتشار در رسانه‌های مختلف، در اختیار مدیران روابط عمومی دیگر کلان‌شهرها قرار گرفت.

مردانی با تاکید بر اینکه کار گروهی در سایر رخدادهای شهری نظیر افتتاح پروژه‌ها و نشست‌های خبری نیز سرلوحه فعالیت‌های رسانه‌ای شهرداری اصفهان است، خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست با اجرای کار گروهی مناسب در انعکاس اخبار، اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی و تدارک امور تشریفاتی، الگویی را رقم زد که به گفته مدعوین حاضر در نشست، نمونه‌ای کامل و قابل اعتنا برای اجرا در سایر رخدادهای ملی به‌شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه