English

همزمان با هفته بسیج صورت گرفت؛

تقدیر از بسیجیان منتخب شرکت مخابرات ایران در اجتماع مدافعان امنیت و فدائیان ولایت

اجتماع بزرگ مدافعان امنیت و فدائیان ولایت با حضور بسیجیان منتخب وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه و کارکنان بسیجی شرکت مخابرات ایران با عنوان "بسیج، خدمتگزار مردم ایران" برگزار و از بسیجیان نمونه وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه قدردانی به عمل آمد.

تقدیر از بسیجیان منتخب شرکت مخابرات ایران در اجتماع مدافعان امنیت و فدائیان ولایت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در این همایش که با حضور دکتر زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات و مدیران ارشد بخش ارتباطات و بسیجیان وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه برگزار شد، مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان وزارت خانه با شعار مدافعان امنیت و فدائیان ولایت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پس از برگزاری مراسم صبحگاه مشترک ، سرهنگ تفرشی ، فرمانده بسیج وزارت ارتباطات با بیان اینکه بسیج یک روحیه و تفکر جهادی است که با جاری شدن در اعماق وجود، کار شبانه روزی و نبرد بی توقع را به دنبال دارد، گفت: تک تک کسانی که عضو بسیج هستند و کار و مسئولیت محوله خود را با آگاهی و به طور صحیح انجام می دهند، نمونه هستند.

وی بیان کرد: اکنون در بخش ماموریت های وزارت ارتباطات باید استقلال کشور را در این بخش پر اهمیت حفظ کنیم و در این مسیر به دستان پرتوان و فکرهای با ارزش جوانان متخصص حوزه فناوری با روحیه بسیجی نیاز داریم.

'گفتنی است؛ در این مراسم از بسیجیان نمونه حوزه های مختلف وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه و بسیجیان نمونه شرکت مخابرات ایران و همچنین خانواده های معظم شهدای مدافع امنیت تقدیر به عمل آمد.

مخابرات 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه