English

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) تشریح کرد:

برنامه‌های ناحیه بسیج امام صادق به مناسبت هفته بسیج در اصفهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان برنامه‌های این پایگاه به مناسبت هفته بسیج را تشریح کرد.

برنامه‌های ناحیه بسیج امام صادق به مناسبت هفته بسیج در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ پاسدار محمد نصراصفهانی در نشست خبری تشریح برنامه‌های بسیج ناحیه امام صادق (ع) به مناسبت هفته بسیج، گفت:همانند سال های گذشته ناحیه امام صادق (ع) به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متعددی را پیش‌بینی کرده است که یکی از بی بدیل ترین برنامه ها حضور تعدادی از بسیجیان به نمایندگی از جامعه میلیونی بسیجیان در محضر رهبر معظم انقلاب بود.

وی با اشاره باینکه شعار هفته بسیج امسال با عنوان «بسیجیان، خدمتگزاران مردم ایران»  است،بیان داشت: رسالت اصلی ما مقابله با آتش افروزان و توپخانه های آتش دشمن در اغتشاشات است.

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال ویژه برنامه های هفته بسیج همزمان با روز ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار اصفهان آغاز شد، ادامه داد: در استان اصفهان ۲۴هزار شهید در دوران دفاع مقدس جان خویش را در راه اسلام فدا کردند که نزدیک به ۷۰درصد از این افراد، بسیجی هستند.

سرهنگ نصر در ارتباط با برنامه های اجرا شده در هفته بسیج در اصفهان توضیح داد: امسال ۸۰ برنامه شهید آبروی محله، ۴۰یادواره شهید در محلات ، ۵۳اردوی راهیان پیشرفت با هدف بازدید از شرکت های دانش بنیان و صنایع پیشرفته در اصفهان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان با اشاره باینکه پایگاه های مختلف بسیج در محلات، برنامه های متعدد فرهنگی، ارزشی و بصیرتی اجرا کردند، افزود: یکی از بی بدیل ترین این برنامه ها حضور تعدادی از بسیجیان به نمایندگی از جامعه میلیونی بسیجیان در دیدار با مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی(ره) بود که عهد و پیمانی دوباره با ولایت فقیه بستند.

وی با اشاره به نمایش فیلم "موقعیت مهدی و مستند قاسم" گفت: به مناسبت هفته بسیج این فیلم با هدف امید آفرینی و تقویت روحیه بسیجیان در پایگاه های بسیج ناحیه امام صادق (ع) به نمایش در آمد.

سرهنگ نصر اصفهانی با اشاره به دیگر اقدامات این ناحیه در هفته بسیج اضافه کرد: توزیع بیش از ۱۰هزار بسته کمک مؤمنانه با همت خیرین بسیجی بین نیازمندان ، برگزاری برنامه میقات صالحین، جشنواره های مختلف ورزشی، رژه موتوری بسیجیان با یاد دو شهید مدافع امنیت در منطقه نگهبانی خانه اصفهان، برپایی جلسات تجلیل از بسیجیان نمونه ناحیه مقاومت امام صادق(ع) از جمله برنامه های برگزارشده به مناسبت هفته بسیج بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان ادامه داد: برپایی میزهای خدمات مشاوره و سلامت در سطح پایگاه های مختلف بسیج و دیدار از خانواده شهدا حُسن ختام برنامه های برگزارشده به مناسبت هفته بسیج در این ناحیه می باشد.

سرهنگ نصر اصفهانی گفت:در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان بالغ بر ۳۰۰ هزار بسیجی اعم از عادی و فعال در یگان های مختلف تحت عنوان گروه های خدمت رسان سازماندهی شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به حضور یک دسته سایبری و فضای مجازی در هر پایگاه بسیج افزود:همچنین دوگردان سایبری متشکل از گروهان تولید محتوا، انتشار و رصد در سطح ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع)اصفهان  مشغول به فعالیت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان یادآور شد: در سطح محلات شهر اصفهان ذیل ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع)  ۴۶۰پایگاه مقاومت محلی خواهر و برادر ،  ۵۰۰واحد بسیج دانش آموزی و ۱۰۰ پایگاه قشری نیز وجود دارد .

سرهنگ پاسدار محمد نصر اصفهانی با بیان اینکه برنامه های ویژه ای برای دانش آموزان و دهه هشتادی ها درنظر گرفته شده است، گفت: اردوی عملی آمادگی دفاعی با حضور ۵۰ هزار نفر دانش آموز و دو برنامه با مدیریت بنیاد مهدویت و آینده پژوهشی  در راستای بصیرت افزایی نسل نوجوان برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه