English

عسکری:

شکل گیری نهضت اردوهای دانش آموزی در استان فارس

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: در راستای شاداب سازی مدارس و ایجاد روحیه نشاط در دانش آموزان، نهضت اردوهای دانش آموزی در استان فارس شکل می گیرد.

شکل گیری نهضت اردوهای دانش آموزی در استان فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدخلیل عسکری مدیر کل آموزش و پرورش فارس در دیدار استاندار فارس با کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: هفته بسیج را گرامی می داریم و حرکت در مسیر بسیج و بهره مندی از تفکرات بسیجی را از خداوند خواستاریم.

وی افزود: آموزش و پرورش با همکاری نماینده ولی فقیه و سایر مسئولین استانی گام های خوبی را در نظام تعلیم و تربیت برداشته است.

عسکری تصریح کرد: ما تنها استانی هستیم که نقشه راهبردی استانی اجرای سند تحول بنیادین  را تدوین و بر اساس آن گام بر می داریم در حوزه تعاونی های درون مدرسه ای نیز گام های بزرگی برداشتیم.

وی ادامه داد: دراجرای نظام رتبه بندی مقام  دوم  کشور را دارا هستیم و در این راستا احکام بیش از ۴۸هزار فرهنگی صادر و مزایای ناشی از اعمال احکام به حساب معلمان واریز شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: در راستای تقویت فعالیت های مدارس، ۱۷۲ میلیارد تومان سرانه در مدارس استان توزیع کردیم، همچنین بیش از ۱۶۰ فضای ورزشی در یک سال اخیر به فضاهای ورزشی مدارس اضافه شد.

وی گفت: انجام اردوهای دانش آموزی در دستور کار است لذا در روزهای اخیر اعزام دانش آموزان به مشهد مقدس، آغاز شده است.

عسکری اذعان کرد: در جهاد تبیین با همت بسیج دانش آموزی و همکاری سپاه تا کنون بیش از ۱۲۰۰ کلاس برگزار شده است.

عسکری از انتقال بیش از ۷۵ درصد متقاضیان خبر داد و عنوان کرد: در سال جاری تا کنون تعداد ۲۰ مدرسه هیئت امنایی ایجاد کردیم  مجوز تعداد ۳۰ واحد آموزشی را صادر کردیم. در بحث هنرستان ها،استان فارس در حوزه هنرستان های دانش بنیان انتخاب شدیم لذا بودجه ای به این امر تخصیص می یابد.

وی بر حرکت در مسیر مولد سازی تاکید و عنوان کرد: املاک مازاد شناسایی و شرایط تغییر کاربری را مهیا خواهیم کرد و فضاهای موجود مازاد تبدیل به احسن خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس، به همکاری خوب و بهره مندی از ظرفیت روحانیون اشاره و  افرود: تعدادی از واحدهای آموزشی را در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار داریم همچنین تعدادی از فضای ورزشی نیز به دانشگاه  فرهنگیان واگذار خواهد شد.

وی افزود: کارهای بزرگی در حوزه سازمان دانش آموزی انجام شده و  یک مجوز کانون اصلاح تربیت نیز صادر کردیم.

عسکری بر حضور همکاران در دوشنبه شب ها در مساجد تاکید و اظهار کرد: فضای اردوگاه شهیددستغیب را به کمک سپاه توسعه دادیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه