English

مدیرکل کمیته امداد استان قم:

تبلور بسیج در خدمت به مردم و نیازمندان است

مدیرکل کمیته امداد استان قم تبلور بسیج را در خدمت رسانی به مردم و نیازمندان دانست و از سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) برای همکاری با طرح اکرام ایتام و محسنین قدردانی کرد.

تبلور بسیج در خدمت به مردم و نیازمندان است

به گزارش خبرگزاری موج قم، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم در آئین تجلیل از بسیجیان نمونه پایگاه مقاومت بسیج کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم که در سالن اجتماعات اداره کل این نهاد با حضور سردار کبیری پور و مدیرکل کمیته امداد استان قم برگزار شد با اشاره به آموزه های دینی و قرآنی ضرورت همگانی بودن بسیج را خاطرنشان و اظهار کرد: بسیجی بودن تبلورش در خدمت رسانی به مردم و نیازمندان، کارآمدی و بصیرت افزایی است.

وی با بیان اینکه امروز بسیجی باید تکلیف خود را بداند و در همان میدان حاضر شود افزود: امدادگران بسیجی کمیته امداد هم باید برنامه های خدمت محور و محرومیت زدا را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند و با اقدامات جهادی فقر را ریشه کن کنند.

مسعودیان راد غبطه به اخلاص و گمنام بودن بسیجیان را یادآور شد و تصریح کرد: این افراد احادیث و روایات دینی فی الارض مجهولون و فی السماء معروفون هستند.

 مدیرکل کمیته امداد استان قم از فرماندهان سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم که این نهاد را در حامی یابی طرح اکرام ایتام و محسنین یاری کردند قدردانی کرد.

سردار مهدی کبیری پور، جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با حضور در جمع امدادگران بسیجی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم در آئین تجلیل از بسیجیان نمونه این نهاد مقدس با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ و منظومه فکری است گفت: خدمت رسانی در سایه این شجره طیبه باید طبق الگوی قرآنی اشداء علی الکفار و رحماء بینهم باشد.

وی اخلاص و گمنامی را ویژگی بارز یک بسیجی برشمرد و تصریح کرد: ما باید با رفتار صادقانه و خدمت محور خود خود الگوی جامعه باشیم تا نقشه های دشمنان را به ویژه در فضای مجازی نقش برآب کنیم.

 سردار کبیری پور با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای قدرشناسی این افتخار بزرگ که نصیب بسیجیان شده است تأکید کرد: اگر جایگاهمان را در بسیج بشناسیم، در خدمت رسانی به مردم و محرومان، شب و روز برایمان معنی نخواهد داشت.

وی هجمه های فراوان فضای مجازی در تضعیف سکاندار انقلاب و شجره طیبه بسیج را خاطرنشان و تأکید کرد: راهبرد مقابله با این جنگ شناختی روانی دشمن بصیرت افزایی هر روزه شما بسیجیان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه