English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد؛

اعزام دادرسان خواهر استان مازندران به اردوی منطقه ای استان گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از اعزام اعضای خواهر دادرس (داوطلب آماده در روزهای سخت) به اردوی منطقه ای دادرسان پیشرفته استان گلستان خبر داد.

اعزام دادرسان خواهر استان مازندران به اردوی منطقه ای استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اظهار داشت: با توجه به نیاز اساسی در بحران‌ها به مدیریت و فرماندهی عملیات‌ها و عدم اتلاف زمان و اقلام در سوانح، مدیریت برپایی اردوگاه و اسکان اضطراری به سازمان جوانان واگذار شد.

وی ادامه داد: در این اردو اعضا در خصوص چگونگی تهیه حداقل استاندارها برای بخش های اصلی فعالیتهای امداد و نجات آموزش می بینند که این فعالیت‌ها بهترین عملکرد امدادی بشر دوستانه در برابر بلایا است و شرایطی را توصیف می کند که باید در هر یک از این امدادرسانی ها وجود داشته باشد و با حفظ تأمین سلامت و احترام انسان ها مردم متأثر از حوادث بتوانند به زندگی خود ادامه دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: دادرسان پیشرفته سازمان جوانان با فراگیری مباحث و دوره های مختلف پس از سازماندهی لازم در مواقع ضروری و حوادث، برای برپایی اسکان اضطراری و مدیریت توزیع اقلام و تغذیه در بحران‌ها در کنار نیروهای امداد و نجات، نقش‌آفرینی مؤثری خواهند داشت.

در ادامه، لیلی احمدی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران افزود: در این اردو 40 نفر از اعضای جوانان خواهران شامل دبیران کانون ها، اعضای خانه هلال و طرح یاس از بیست شعبه جمعیت هلال احمر استان به این اردوی آموزشی اعزام و پس از فراگیری دوره نسبت به تشکیل تیم عملیاتی در شهرستان خود و انتقال مطالب آموزشی اقدام می کند.

وی بیان داشت: دوره آموزشی مذکور در استان گلستان یک دوره مقدماتی بوده و دادرسان دوره های بعدی را جهت آمادگی بیشتر طی خواهند کرد و دوره دادرسان پیشرفته اعضای جوانان برادر در آینده نزدیک برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه