English

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

وابستگی اقتصاد به نفت و ارز کمتر شده است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان اقتصاد ما را تحریم کردند که در تاریخ بی‌سابقه بوده است، گفت: در حال حاضر وابستگی اقتصاد به نفت و ارز کمتر شده است و آماده یک جهش هستیم و جراحی بزرگ اقتصادی در استحکام اقتصاد مؤثر بوده و فضا را برای جهش اقتصادی فراهم کرده است.

وابستگی اقتصاد به نفت و ارز کمتر شده است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در سومین یادواره کشوری 230 شهید رسانه کشور و 25 شهید رسانه استان مازندران در ساری با بیان اینکه امروز جبهه جنگ رسانه است، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان به هجمه علیه انقلاب پرداختند و به میدان جنگ با ملت آمدند.

وی با اشاره به قدرت امنیتی کم نظیر جمهوری اسلامی ایران در دنیا، ادامه داد: ایران اسلامی از دل تهدید و جنگ توانست به محدود کشور‌هایی تبدیل شود که جاسوسان آمریکا، اسرائیل و صهیونیست و انگلیس را دستگیر و محاکمه کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه تمام قدرت‌ها با تمام قوا به نبرد با ما وارد میدان شده بودند، گفت: در جنگ به صدام تجهیزات و تانک و هواپیما‌های مدرن داده شد و بسیجی‌های ما با دست خالی و تفنگ معمولی توانستند تجهیزات پیشرفته دشمن را به غنیمت گیرند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به بزرگترین قدرت تبدیل شده است، بیان داشت: امروز کسی جرأت ندارد نگاه چپ به ما داشته باشد و قدرت جدید در جهان به شمار می‌رود.

سردار نقدی با عنوان اینکه در هر مسیری که علیه ما وارد شدند شکست خوردند و کشور ما به تولیدکننده موشک زمین به زمین و ماهواره تبدیل شد، تصریح کرد: همچنین برای اولین بار در دنیا به تولیدکننده موشک بالستیک ماورای صوت تبدیل شدیم.

وی با عنوان اینکه دشمن اجازه تبادل علمی به ما ندارد و دانشمندان ما را کشت و به شهادت رساند، ادامه داد: به رغم همه تهدیدها، کشور ما به رتبه 15 علمی جهان رسید و 40 رتبه بین کشور‌ها صعود داشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان اقتصاد ما را تحریم کردند که در تاریخ بی‌سابقه بوده است، ابراز داشت: در حال حاضر وابستگی اقتصاد به نفت و ارز کمتر شده است و آماده یک جهش هستیم و جراحی بزرگ اقتصادی در استحکام اقتصاد مؤثر بوده و فضا را برای جهش اقتصادی فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به درب بسته خورده و تحریم‌های مختلف آن جواب نداده است، خاطرنشان ساخت: امروز به جنگ رسانه و تبلیغ و دروغ امیدوار و وابسته هستند و رسانه‌ای‌ها خط مقدم جنگ هستند.

سردار نقدی شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن را از دیگر وظایف برشمرد و افزود: نشر خبر‌های دروغ، وارونه نشاندن واقعیت‌ها، بزرگ کردن عیوب کوچک، انکار محسنات بزرگ برنامه همیشگی رسانه‌های دشمنان است و جوانان باید در شکستن محاصره تبلیغاتی پیشگام باشند.

وی با عنوان اینکه 300 شبکه رادیویی و تلویزیونی علیه مردم ما هجمه می‌کنند، عنوان داشت: امروز غرب تهی از پیام و آرمان و رسالت است.

معاون هماهنگی کننده سپاه پاسداران گفت: مدیریت فضای مجازی و محتوا را باید در دست بگیریم و تکیه بر توان داخلی سبب موفقیت در این حوزه و عرصه می‌شود و اگر به سمت شبکه ملی اطلاعات سوق و در شبکه‌های داخلی مهاجرت نکنیم، زیردست خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اکنون مدیریت در فضای مجازی دست خارجی‌ها است، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم روایت اول را آنان بگویند و باید در تولید محتوای قوی عمل کنیم و طی دو ماه گذشته درپی کشته شدن یک زن، جهان به عزاخانه تبدیل شده است.

سردار نقدی با بیان اینکه این زن بدون ضرب و شتم و جلوی دوربین فوت کرده است، افزود: اسناد مختلف نظیر پزشک معالج، پزشکی قانونی و... شهادت داده‌اند که هیچ گونه ضرب وشتمی در کار نبوده است و پدرش نیز جای هیچ ضرب و شتمی را روی بدن دخترش ندیده است.

وی با تأکید بر نقش آفرینی درست رسانه‌ها برای بیان واقعیت‌ها گفت: آمار فعالیت‌های اجتماعی زنان در پرتو انقلاب اسلامی شگفت انگیز است و 70 درصد بانوان قبل از انقلاب اسلامی بی‌سواد مطلق بودند و امروز بیش از 90 درصد باسواد هستند و بیش از 50 درصد تحصیلات دانشگاهی به بانوان اختصاص دارد و با این حال ما را به محدود کردن بانوان متهم می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه