English

مشاور وزیر ارتباطات بیان کرد؛

ضرورت تسریع در اجرای پروژه های طرح USO

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجری طرح خدمات عمومی اجباری USO با حضور در اداره کل ارتباطات استان گیلان، ضمن بررسی و ارزیابی آخرین وضعیت ارتباطات استان، از لزوم تسریع در پروژه های در دست اجرای طرح USO تا پایان سال جاری اشاره کرد.

ضرورت تسریع در اجرای پروژه های طرح USO

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، ایرج روحی مشاور وزیر ارتباطات با اشاره به مشکلات پیش روی برخی از پروژه های در دست اجرا در سطح روستاهای استان افزود: غیر از 71 روستای این استان که در فهرست برنامه سال 1401 برای پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت نسل چهارم از محل اعتبارات طرح USO وزارت ارتباطات در جهت اتصال 3401 خانوار و 10200 نفر جمعیت تا پایان سال جاری به شبکه ملی اطلاعات قرار گرفته؛ 81 روستای دیگر نیز در اولویت برنامه های وزارت است.

روحی تاکید کرد: برای ارتقاء و ایجاد سایت های ارتباطی، اپراتورها نیاز به همکاری دستگاه های استانی برای تامین برخی از زیرساخت ها از جمله جاده دسترسی، برق و استعلامات قانونی ادارات داشته که در راستای توسعه ارتباطات استان ضرورت دارد هماهنگی لازم از سوی دستگاه های استانی صورت پذیرد.

در ادامه، توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان طی گزارشی آخرین وضعیت ارتباطات در استان را تشریح کرد و افزود: در استان گیلان از 2060 روستای بالای 20 خانوار، تعداد 1946 روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه