English

استاندار کرمانشاه:

چهره زیبای ایران امروز با سختی ها و عقب ماندگی ها خراشیده شده است ۰

استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه امروز که بنا بر بیانات مقام معظم رهبری سینه ستبر و چهره زیبای کشور است، واسطه مشکلات وسختی هایی است که بر آن متحمل شده است؛ امروز آن چهره زیبا خراشیده شده است.

چهره زیبای ایران امروز با سختی ها و عقب ماندگی ها خراشیده شده است ۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه در همایش منطقه‌ای تامین مالی غرب کشور گفت: به گفته رهبر معظم کشور کرمانشاه سینه ستبر کشور و چهره زیبای آن است اما این چهره زیبا به واسطه مشکلات وسختی هایی است که بر آن متحمل شده است؛ امروز آن چهره زیبا خراشیده شده است.

وی با اشاره بر وجود ۹۰درصدی مشکل اقتصاد میان جوانان کرمانشاهی افزود: تمامی شهرستان های کرمانشاه زمانی دارای اشتغال بوده روزی نفت شهر، شهر بوده و حالا خالی از سکنه است؛ شهر های دیگر نیز از این مشکل بی نصیب نمانده اند.

او با اشاره بر وجود منابع و زیرساخت های لازم در استان و وجود خاک بی نظیر در شهرستانی چون قصر شیرین گفت: شهری چون قصر شیرین با کاهش چشم گیر جمعیت به علت کمبود امکانات روبه رو است؛ به گفته یک شخص شهر های ما شکلات دارد اما گرسنه است لذا توجه به رشد استان لازم بوده و ما تمام تلاشمان را برای رشد اقتصادی و افزایش اشتغال در استان کرمانشاه خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه