English

استاندار کرمانشاه:

زنده فروشی، صنعت مرغ کرمانشاه را زمین‌گیر کرده است

استاندار کرمانشاه گفت: بازار گسترده‌ی فروش مرغ زنده به‌ویژه در محلاتی همچون جعفرآباد، اجازه نمی‌دهد، بازار مرغ در استان سروسامان بگیرد و این صنعت را زمین‌گیر کرده است.

زنده فروشی، صنعت مرغ کرمانشاه را زمین‌گیر کرده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند بابیان اینکه یکی از دلایل بروز مشکل در بازار مرغ عدم وجود کشتارگاه‌های قوی در مرکز استان است، افزود: در بازدیدی که ۱۱ شب گذشته (جمعه‌شب) از محله جعفرآباد داشتم چندین کامیون مرغ زنده در این محله خالی شد.

استاندار کرمانشاه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط دشوار اقتصادی و تحریم‌ها، دولت و بخش خصوصی منافع کاملاً مشترک دارند و تقویت بخش خصوصی درواقع تقویت دولت است.

وی با تأکید بر اینکه باید همه برای تقویت بخش خصوصی تلاش کنیم، ادامه داد: متأسفانه کشتارگاه‌های مرغ به کف خیابان منتقل‌شده‌اند و با ظرفیت‌های پایین مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: ارزان بودن مرغ زنده در مقایسه با مرغ بسته‌بندی‌شده هرچند می‌تواند کاذب باشد ولی باید باکار کارشناسی این مشکل هرچه زودتر ریشه‌یابی و مرتفع شود.

بازوند بیان داشت: امهال تسهیلات مرغداری‌های آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده در کمیته ویژه‌ای بررسی خواهد، تلاش می‌کنیم یک تصمیم مناسب درزمینهٔ امهال تسهیلات دیگر واحدها در تنظیم بازار مرغ زنده نیز اتخاذ کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه