English

استاندار کرمانشاه انتقاد کرد:

طراحی‌های بدون مفهوم در مبلمان شهری کرمانشاه، پرشمار هستند

هوشنگ بازوند گفت: میدان‌های ورودی هر شهر، نماد توسعه‌یافتگی آن محسوب می‌شوند و گردشگران برمبنای وضعیت آن‌ها، پیرامون شهر، شهردار و شورای شهر آن در پایش مبلمان شهری قضاوت خواهند کرد.

طراحی‌های بدون مفهوم در مبلمان شهری کرمانشاه، پرشمار هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه ضمن انتقاد در عدم به‌کارگیری نگاه علمی در مبلمان شهری کرمانشاه، ادامه داد: ورودی شرقی کرمانشاه در محور بیستون از مهم‌ترین ورودی‌های شهر در چینش مبلمان شهری کرمانشاه محسوب می‌شود و گردشگرانی که از جاده تهران وارد می‌شوند ابتدا با این ورودی روبرو می‌شوند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: متأسفانه این ورودی بسیار مهم اکنون شرایط مناسبی ندارد و نیازمند یک ساماندهی ویژه است و درگذشته هنگام عبور از این مسیر، به‌عنوان یک مسافر، احساس می‌کردم نسبت به سال‌های جنگ تفاوت چندانی نکرده است.

مقام عالی دولت در استان تصریح کرد: قصد داریم در یک‌فاصله زمانی یک‌ساله، طرح جامع سامان‌دهی این مسیر از محدوده استانداری تا میدان امام و در ادامه تا ورودی جدید شهر در ابتدای جاده قدیم، تهیه می‌شود.

بازوند افزود: یکی از موضوعات مهم طراحی مبلمان شهری است‌ اما متأسفانه طراحی‌های بدون مفهوم زیادی در مبلمان شهری کرمانشاه، به چشم می‌خورند که به منظر عمومی شهر لطمه زده است.

مقام ارشد استان ادامه داد: تلاش می‌کنیم برای ساماندهی ورودی شرقی شهر، از یک شهر ساز و معمار خوش‌ذوق برای طراحی یک مبلمان خوب با بهره‌گیری از پیشینه‌ی فرهنگی تاریخی منطقه استفاده کنیم. به‌گونه‌ای که حاصل کار هم نمادی آبرومند برای شهر باشد و هم مردم با آرامش خاطر از فضا و خدمات آن استفاده کنند‌.

وی بابیان اینکه سرپرست شهرداری کرمانشاه تا هفته آینده یک مدیر ویژه برای این پروژه در توسعه مبلمان شهری کرمانشاه در نظر بگیرد، گفت: میراث فرهنگی نیز در حال تهیه یک طرح مناسب در قالب کریدور گردشگری بیستون تاق بستان است که توسط مشاور در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی