English

استاندار کرمانشاه در انتقاد از بودجه کشوری:

تکلیف اعتبار ۳۰۰ میلیاردی سفر رهبری به کرمانشاه را بعد از ۷ سال مشخص کنید

استاندار کرمانشاه گفت: پس از گذشت هفت سال از سفر مقام معظم رهبری و تخصیص اعتبار سالانه 300 میلیارد تومانی برای توسعه کرمانشاه، هنوز این رقم در بودجه سالانه کشور نیامده است.

تکلیف اعتبار 300 میلیاردی سفر رهبری به کرمانشاه را بعد از 7 سال مشخص کنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند ضمن انتقاد از بلاتکلیفی اعتبار 300 میلیاردی سفر رهبری به کرمانشاه بعد از 7 سال، ابراز داشت: پس از گذشت هفت سال از سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و تخصیص اعتبار 300 میلیارد تومانی که باید سالانه برای کرمانشاه در نظر گرفته می‌شده، در بودجه کشوری اصلاً نیامده است.

استاندار کرمانشاه بابیان این مطلب که تاکنون سه رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در کشور و پنج استاندار در کرمانشاه طی این هفت سال عوض‌شده‌اند، اما هیچ‌کس پیگیر این بودجه رهبری نبوده است، خاطرنشان ساخت: سازمان برنامه‌وبودجه کرمانشاه باید در اسرع وقت علت این تعلل را پیگیری و مشکل را مرتفع سازد.

وی در ادامه از افزایش 20 درصدی، پروژه‌های ملی دستگاه‌های استان در بودجه سال 98 خبر داد و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها کرمانشاه می‌بایست ظرف مدت 15 روز پیشنهاد‌ها خود را برای بودجه سال 98 در وزارتخانه‌های مربوطه پیگیری و نتیجه را گزارش دهند.

استاندار کرمانشاه اعلام داشت: وقتی لایحه بودجه به مجلس برود، حداکثر سه درصد جای تغییر دارد به همین علت همه دستگاه‌ها موظف‌اند تا قبل از این موعد طرح‌های راهگشا بدهند.

وی تأکید کرد: در طرح‌های پیشنهادی پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصد برای گرفتن بودجه بیشتر باید در اولویت قرار بگیرند تا به سرنوشت مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه دچار نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی