English

با حضور استاندار کرمانشاه انجام شد؛

افتتاح هزار و هفتادمین واحد مسکونی بازسازی‌شده در مناطق زلزله‌زده گیلانغرب

استاندار کرمانشاه در سفر یکروزه به شهرستان گیلانغرب مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی و هزار و هفتادمین واحد مسکونی بازسازی‌شده در مناطق زلزله‌زده به نمایندگی از 500 واحد به‌طور هم‌زمان افتتاح نمود.

افتتاح هزار و هفتادمین واحد مسکونی بازسازی‌شده در مناطق زلزله‌زده گیلانغرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند در سفر به شهرستان گیلانغرب، مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی و هزار و هفتادمین واحد مسکونی بازسازی‌شده در مناطق زلزله‌زده به نمایندگی از 500 واحد به‌طور هم‌زمان افتتاح نمود و با افتتاح این واحدها مجموع واحدهای مسکونی تکمیلی در مناطق زلزله‌زده شهرستان به 1200 واحد رسید.

بازوند همچنین یک مدرسه دو کلاسه در منطقه زلزله‌زده چشمه نظامی را افتتاح و سپس یک واحد مسکونی احداثی در مناطق زلزله‌زده در روستای قمرالی دهستان چله را به نمایندگی از 500 واحد افتتاح نمود.

وی در ادامه از واحد تولید قطعات برق خودرو، کارخانه تولید پودر بیتومین و قیر، اولین واحد تولید باند وگاز طبی استان و طرح پرورش ماهیان خاویاری در دایک سراب و طرح پرورش ماهی در قفس سد زاگرس بازدید و بر لزوم رفع موانع موجود این طرحها تاکید کرد.

بازوند اظهارداشت: برای توسعه این واحدها تسهیلات موردنیاز و سرمایه درگردش از طریق کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری پرداخت می‌گردد.

گفتنی است که در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در شهرستان گیلانغرب، استاندار کرمانشاه از اختصاص 380 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ماده 12 مدیریت بحران جهت کمک به زیرساخت‌های مناطق زلزله‌زده شهرستان گیلانغرب در قالب 121 پروژه خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی