English

استاندار کرمانشاه:

۱۲ هزار واحد مناطق زلزله‌زده به‌زودی افتتاح می‌شود/ اجازه وقفه در ساخت ساز نمی‌دهم

استاندار کرمانشاه بابیان اینکه کار بازسازی ۱۰ هزار و ۸۵ واحد مسکونی به اتمام رسیده، گفت: این تعداد به‌زودی به مرز ۱۲ هزار واحد می‌رسد.

12 هزار واحد مناطق زلزله‌زده به‌زودی افتتاح می‌شود/ اجازه وقفه در ساخت ساز نمی‌دهم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند از اتمام بازسازی بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده استان خبر داد و افزود: تاکنون از یک محل ۵۲۵ میلیارد تومان با تخصیص ۴۰ درصد و ۱۷۰ میلیارد تومان دیگر با ۳۰ میلیارد تومان تخصیص برای کمک به زیرساخت‌های مناطق زلزله‌زده استان در نظر گرفته‌شده است.

استاندار کرمانشاه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید و افتتاح ۵۹ مدرسه بازسازی‌شده مناطق زلزله‌زده استان در سرپل ذهاب برگزار شد، از مصوبات ۵۸۰۰ میلیارد تومانی دولت برای کمک به مناطق زلزله‌زده استان یادکرد که تاکنون ۵۰ درصد آن تخصیص‌یافته و به‌تدریج در حال تزریق است.

وی تصریح کرد: مردم نگران گرانی مصالح نباشند و قرار است ۹۰ هزار تن آهن باقیمت قدیم برای مناطق زلزله‌زده تأمین شود که ۱۰ هزار تن آن به ذوب‌آهن اصفهان اعلام و بارگیری شده است.

استاندار کرمانشاه بابیان این مطلب که اجازه نمی‌دهیم در ساخت‌وسازها وقفه ایجاد شود، خاطرنشان ساخت:

وی با اشاره به گذشت، گفت: در مدت ۲۹۶ روز از زلزله کرمانشاه، ۸۳ بار در مناطق زلزله‌زده حضور یافتم و تا پایان بازسازی نیز در کنار مردم خواهم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه