English

با حضور رئیس کمیته امداد انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه ارتقای همکاری میان کمیته امداد و شرکت فولاد مبارکه

تفاهم‌نامه ارتقای همکاری میان کمیته امداد و شرکت فولاد مبارکه به منظور مشارکت برای تامین مسکن، جهیزیه و لوازم ضروری زندگی مددجویان با حضور رئیس کمیته امداد به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه ارتقای همکاری میان کمیته امداد و شرکت فولاد مبارکه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این مراسم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: توسعه همکاری با شرکت فولاد مبارکه با هدف گسترش فرهنگ خیر و احسان و هم‌افزایی در ساماندهی خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان انجام شد.

وی با قدردانی از حمایتهای شرکت فولاد مبارکه افزود: تامین مسکن یکی از پرهزینه‌ترین و موثرترین اقدامات در توانمندسازی نیازمندان است که با مشارکت شرکت‌های بزرگ اقتصادی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی قابل رفع و رجوع است.

رئیس کمیته امداد اظهار کرد: فولاد مبارکه در این تفاهم‌نامه برای تکمیل یکصد واحد مسکونی نیمه‌تمام به ارزش پنج میلیارد تومان، تامین ۵۰۰ سری لوازم ضروری زندگی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین تهیه ۲۰۰ سری جهیزیه بالغ بر۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مشارکت می‌کند.

بختیاری با بیان اینکه خیران در مسیر خودکفایی مددجویان تحت حمایت، بازوان توانمند کمیته امداد هستند، گفت: با حمایت مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، منازل مسکونی تا دهه فجر امسال و جهیزیه و کالای خانگی ضروری مددجویان نیز حداکثر تا ۱۴ اسفندماه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد، تهیه و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی