English

کریم زارع خبر داد:

امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد اصفهان و بهزیستی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد اصفهان و بهزیستی با هدف ارائه خدمات مطلوب به مددجویان خبر داد.

امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد اصفهان و بهزیستی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با اشاره به امضای تفاهم نامه افزایش همکاری مشترک اداره بهزیستی استان با این نهاد، بیان داشت: همکاری کمیته امداد استان اصفهان و سازمان بهزیستی با هدف ارائه خدمات مطلوب به مددجویان، افزایش می یابد.

وی گفت: استفاده از منابع و امکانات طرفین برای تامین اولویت های تعمیر، ساخت، ودیعه و خرید مسکن، خدمات بهداشتی و درمانی، برگزاری کلاس های آموزشی، جهیزیه، با هدف جلوگیری از موازی کاری و هماهنگی در ارائه تسهیلات و خدمات به مددجویان از جمله موضوعات این تفاهم نامه می باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این تفاهم نامه ارائه خدمت و کمک به معرفی شدگان، از سوی کمیته امداد و بهزیستی انجام می پذیرد، ادامه داد: درخواست نیازمندان ارجاعی از دو مرکز با توجه به امکانات، منابع اعتباری و با رعایت دستورالعمل های داخلی این نهاد و سازمان بهزستی، در دوره های سه ماهه ارزیابی و اقدام می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان همچنین به همکاری مشترک بین دو دستگاه اشاره کرد و افزود: هماهنگی و هم افزایی دو دستگاه در ارائه خدمات، به ویژه برای کمک به تامین مسکن خانواده های دارای فرزند چندقلو، همکاری در بازاریابی و عرضه محصولات و دستاوردهای تولیدی مددجویان تحت پوشش از برنامه های مطرح شده در این تفاهم نامه می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه