English

با هدف ارتقای فرهنگ مصرف ایمن انجام شد؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و شرکت گاز استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت:با هدف ساماندهی مصرف بهینه گاز طبیعی، کمیته امداد استان اصفهان با شرکت گاز قرارداد همکاری منعقد کرد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با تاکید به توسعه و بهره گیری از توانمندی و ظرفیت های موجود در زمینه مصرف بهینه گاز طبیعی، اظهار داشت: تفاهم نامه همکاری مشترک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی در زمینه مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، با شرکت گاز استان اصفهان منعقد شد. 

وی با اشاره به اینکه هدف از این تفاهم نامه مدیریت مصرف گاز می باشد، ادامه داد: اجرای فرایند بهینه سازی و عایق بندی موتورخانه و تنظیم مشعل ها از جمله مواردی است که همراه با ایجاد بستر لازم برای حضور نماینده انرژی کمیته امداد در دوره های آموزشی با محوریت موضوع قرارداد انجام خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد اصفهان به ترویج فرهنگ مصرف بهینه گاز طبیعی بین خانواده های کارکنان تاکید داشت و افزود: برنامه ریزی و اجرای طرح ها و دوره های آموزشی مشترک در خصوص اهمیت مدیریت مصرف بهینه، همچنین اجرا و توسعه طرح های پژوهشی، تحقیقاتی در افزایش راندمان مصرف گاز و استفاده از ظرفیت های مشترک در همکاری با سازمان های مردم نهاد با هدف ارتقای سطح دانش و فرهنگ مصرف ایمن و بهینه انرژی از جمله موارد همکاری در این تفاهم نامه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز نیز در این خصوص اظهار داشت: کمیته امداد استان اصفهان 26 موتورخانه با حداقل 56 مشغل مصرف گاز طبیعی دارد که برای تنظیم مشغل هیترها، جلوگیری از سوخت ناقص و بهینه سازی و عایق کاری، همکاری لازم ارائه خواهد شد.

ابوالقاسم عسگری در ادامه گفت: درخصوص آموزش رعایت الزامات ایمنی و مصرف بهینه نیز آمادگی هرگونه اطلاع رسانی در قالب آموزش را به کلیه کارکنان و مددجویان تحت حمایت داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه