English

با ارسال لوح تقدیری صورت گرفت؛

قدردانی معاون وزیر نیرو از عملکرد برق قم در مدیریت بار تابستان

معاون برق و انرژی وزارت نیرو با ارسال لوح تقدیری از تلاش همه‌جانبه شرکت توزیع نیروی برق قم در استفاده بهینه از انرژی برق و مدیریت بار تابستان 1401 قدردانی کرد.

قدردانی معاون وزیر نیرو از عملکرد برق قم در مدیریت بار تابستان
به گزارش خبرگزاری موج قم، همایون حائری معاون برق و انرژی وزارت نیرو با ارسال لوح تقدیری خطاب به مهندس مهدی آهنین‌پنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم آورده است: خدای متعال را شاکریم که در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت خدمتگزار در اولین سال دولت مردمی سیزدهم و تلاش‌های جنابعالی و همکاران آن شرکت توانستیم با تأمین برق پایدار در دوره اوج بار تابستان 1401 رضایت مردم عزیزمان را جلب کنیم.

معاون برق و انرژی وزارت نیرو در ادامه اظهار داشته است: به پاس قدردانی از اقدامات ارزشمند آن شرکت در راستای اجرای طرح‌های مدیریت بار و تلاش همه‌جانبه در استفاده بهینه از انرژی برق و تعامل مؤثر با مشترکین که موجب حفظ پایداری شبکه سراسری و تأمین برق مطمئن گردید، این لوح تقدیر به رسم یادبود تقدیم می‌گردد.

مهندس حائری در پایان این لوح خاطرنشان و اظهار داشته است: امید است با توکل به خداوند منان و ادامه تلاش جنابعالی و همکارانتان، کماکان عملکرد برتر و نقش کلیدی آن شرکت استمرار یابد و همواره در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه